anoniem Geplaatst: 25 september 2004 Delen Geplaatst: 25 september 2004 ik heb een p4 1.7gh met een basis internet abbonement 2e pc welke ik met een router ga verbinden een p3 600mhz bij het istalleren van @home want die kabel internet heb ik. moest ik een pc naam invoeren en dergelijke deze heeft de installeur opgeschreven in een boekje +wachtwoord en dergelijke. 1 vraag: wat voor instellingen moet ik die 2e pc geven? dezelfde als die van mijn eerste pc: of andere maar die heb ik toch niet? en verzinnen? please help. in search funcktie krijg ik geen antwoord op mijn vraag Quote Link naar reactie
anoniem Geplaatst: 25 september 2004 Auteur Delen Geplaatst: 25 september 2004 Ik heb hier wel eens een tweede pc aangesloten, maar dan op een tweede netwerkkaart. Ook @home. Maar dat werkt goed, met een willekeurige naam voor de tweede pc. Wel dezelfde werkgroep (@home of athome). Of dat met een router ook gaat, moet je zelf maar even uitproberen. Quote Link naar reactie
anoniem Geplaatst: 26 september 2004 Auteur Delen Geplaatst: 26 september 2004 ok bedankt ik heb al een netwerkkaart, nu nog en router en wat kabel. ik ben benieuwd Quote Link naar reactie
anoniem Geplaatst: 16 november 2004 Auteur Delen Geplaatst: 16 november 2004 ik heb athome family en wil meerdere pc's aansluiten op interenet. mijn opstelling: modem <> switch <> 2 pc's maar als ik dus de instructies volg krijgen dus beide pc's dezelfde computernaam en ip adres, dit levert echter conflicten op als beide pc's aanstaan dan valt het internet uit en krijg ik de foutmelding dat er eenzelfde ip adres op het netwerk bevind. en als ik mijn computernaam verander dan wordt ik niet meer toegelaten op het athome netwerk en blijft hij de fout geven dat er meerdere van dezelfde ip's op het netwerk zijn. iemand enig idee? Quote Link naar reactie
anoniem Geplaatst: 18 november 2004 Auteur Delen Geplaatst: 18 november 2004 Dat gaat ook niet Je moet of een hardwarematige router kopen of op 1 van de PC's een softwarematige router instellen. Kijk eens in de forums over netwerken daar staat eea duidelijk uitgelegd Quote Link naar reactie
Aanbevolen berichten
Om een reactie te plaatsen, moet je eerst inloggen