Ga naar inhoud

Nedstat basic probleem: Done with error on page


Aanbevolen berichten

URL: home.hccnet.nl/h.j.barelds/thuis.html en andere. Probleem: Het icoontje verschijnt niet op het scherm en krijg de melding "Done with error on page". Error: object wordt verwacht Error: Id wordt verwacht. De tellers werken echter wel, te zien op de teller pagina van Nedstat basic van mijn tellers en op één van mijn pc's. Ik heb 4 computers in een netwerkje staan. Drie ervan werken met Windows 98SE en 1 met WindowsXP Eén computer met Windows98SE geeft geen foutmeldingen en wel het icoontje dus. De andere twee met Win98SE en WindowsXP geven wel de foutmelding. Ik heb een ADSL verbinding, maar de direct modem verbinding geeft dit probleem ook. Ik heb alle caches al leeg gehaald (incl cookies ed.), ik heb de site geopend zonder firewall en zonder virusscanner. Het probleem blijft. Het lijkt me een instelling van Internet Explorer te zijn, maar ik weet niet welke, hier heb ik vanalles geprobeerd en ook de standaard webinstellingen geprobeerd. Hopende op een oplossing. Henny.
Link naar reactie
Dat klopt ook wel, aangezien er best veel bezoekers worden geteld. Ook vanaf één van mijn pc's zie ik het icoontje ook en wordt er geteld. Alleen op de drie anderen niet. Het icoontje niet, dus worden die niet geteld en hij geeft de foutmelding "Done with error on page". Ik wil ook graag met die pc's zien of mijn websites goed werken. Waarschijnlijk een instellingsfout, maar welke kom ik maar niet achter. Henny.
Link naar reactie

Om een reactie te plaatsen, moet je eerst inloggen

Gast
Reageer op dit topic

×   Geplakt als verrijkte tekst.   Herstel opmaak

  Er zijn maximaal 75 emoji toegestaan.

×   Je link werd automatisch ingevoegd.   Tonen als normale link

×   Je vorige inhoud werd hersteld.   Leeg de tekstverwerker

×   Je kunt afbeeldingen niet direct plakken. Upload of voeg afbeeldingen vanaf een URL in

×
×
  • Nieuwe aanmaken...