anoniem Geplaatst: 15 juni 2004 Delen Geplaatst: 15 juni 2004 URL: home.hccnet.nl/h.j.barelds/thuis.html en andere. Probleem: Het icoontje verschijnt niet op het scherm en krijg de melding "Done with error on page". Error: object wordt verwacht Error: Id wordt verwacht. De tellers werken echter wel, te zien op de teller pagina van Nedstat basic van mijn tellers en op één van mijn pc's. Ik heb 4 computers in een netwerkje staan. Drie ervan werken met Windows 98SE en 1 met WindowsXP Eén computer met Windows98SE geeft geen foutmeldingen en wel het icoontje dus. De andere twee met Win98SE en WindowsXP geven wel de foutmelding. Ik heb een ADSL verbinding, maar de direct modem verbinding geeft dit probleem ook. Ik heb alle caches al leeg gehaald (incl cookies ed.), ik heb de site geopend zonder firewall en zonder virusscanner. Het probleem blijft. Het lijkt me een instelling van Internet Explorer te zijn, maar ik weet niet welke, hier heb ik vanalles geprobeerd en ook de standaard webinstellingen geprobeerd. Hopende op een oplossing. Henny. Quote Link naar reactie
anoniem Geplaatst: 16 juni 2004 Auteur Delen Geplaatst: 16 juni 2004 Is je probleem al opgelost? Als ik de pagina bezoek werkt de teller uitstekend zonder melding. Quote Link naar reactie
anoniem Geplaatst: 17 juni 2004 Auteur Delen Geplaatst: 17 juni 2004 Dat klopt ook wel, aangezien er best veel bezoekers worden geteld. Ook vanaf één van mijn pc's zie ik het icoontje ook en wordt er geteld. Alleen op de drie anderen niet. Het icoontje niet, dus worden die niet geteld en hij geeft de foutmelding "Done with error on page". Ik wil ook graag met die pc's zien of mijn websites goed werken. Waarschijnlijk een instellingsfout, maar welke kom ik maar niet achter. Henny. Quote Link naar reactie
anoniem Geplaatst: 17 juni 2004 Auteur Delen Geplaatst: 17 juni 2004 ik denk dat het een "lokaal" probleem is, veroorzaakt door de NAT van je router. t. Quote Link naar reactie
anoniem Geplaatst: 18 juni 2004 Auteur Delen Geplaatst: 18 juni 2004 Het is een lokaal probleem, maar ik kan me niet voorstellen van de router, omdat het probleem bij 1 van de 4 pc's niet is. Vandaar dat ik hoop dat iemand misschien weet of en om welke instelling op de andere pc's het zou kunnen gaan. Quote Link naar reactie
anoniem Geplaatst: 18 juni 2004 Auteur Delen Geplaatst: 18 juni 2004 Even nog een opmerking, zoals ik als schreef, krijg ik hetzelfde probleem als ik inbel via een "gewoon" modem. Quote Link naar reactie
anoniem Geplaatst: 18 juni 2004 Auteur Delen Geplaatst: 18 juni 2004 dan gaat dit topic iig naar "anders internet" t. Quote Link naar reactie
Aanbevolen berichten
Om een reactie te plaatsen, moet je eerst inloggen