Ga naar inhoud

hoe kan ik zien wat mijn ip adderes is?


Aanbevolen berichten

[quote:2357344e9b="r.marijnissen"]bij internet opties vindt ik niks bij netwerk ook niet en ipconfig dan komt er 1/10 van een sec een zwartbeeld op en is weer weg. dus ik weet het nog niet.[/quote:2357344e9b]ipconfig is eigenlijk alleen geschikt voor weergave in een DOS-scherm. Vandaar dat het bij Start/Uitvoeren onmiddellijk weer verdwijnt, omdat er geen DOS-scherm wordt geopend. Een alternatief voor Windows-weergave is winipcfg. Jan de Boer
Link naar reactie
[quote:d5fce96cb4="Falconetti"]Ga naar deze pagina dan zie je de eigen IP: http://www.ojvweb.nl/portscan.php Doe gelijk een portscan, leuk :lol: grtz Falco[/quote:d5fce96cb4]Valt me trouwens nog mee dat met XP zonder firewall geen een poort 'open' staat. (met kerio aan natuurlijk alles op stealth :D )
Link naar reactie
[quote:f871270140="J. de Boer"][quote:f871270140="r.marijnissen"]bij internet opties vindt ik niks bij netwerk ook niet en ipconfig dan komt er 1/10 van een sec een zwartbeeld op en is weer weg. dus ik weet het nog niet.[/quote:f871270140]ipconfig is eigenlijk alleen geschikt voor weergave in een DOS-scherm. Vandaar dat het bij Start/Uitvoeren onmiddellijk weer verdwijnt, omdat er geen DOS-scherm wordt geopend. Een alternatief voor Windows-weergave is winipcfg. Jan de Boer[/quote:f871270140] Dit is ook (in XP) niet de juiste methode: Eerst een DOS boxje openen (uitvoeren: "cmd") en vervolgens in deze DOS box "ipconfig" intypen (zonder aanhalingstekens uiteraard). Werkt perfect!! Ton
Link naar reactie

Om een reactie te plaatsen, moet je eerst inloggen

Gast
Reageer op dit topic

×   Geplakt als verrijkte tekst.   Herstel opmaak

  Er zijn maximaal 75 emoji toegestaan.

×   Je link werd automatisch ingevoegd.   Tonen als normale link

×   Je vorige inhoud werd hersteld.   Leeg de tekstverwerker

×   Je kunt afbeeldingen niet direct plakken. Upload of voeg afbeeldingen vanaf een URL in

×
×
  • Nieuwe aanmaken...