anoniem Geplaatst: 2 juni 2004 Delen Geplaatst: 2 juni 2004 het topic zegt het al. ik weet niet meer hoe ik mijn eigen ip adderes kan opzoeken. Quote Link naar reactie
anoniem Geplaatst: 2 juni 2004 Auteur Delen Geplaatst: 2 juni 2004 WXP Dubbelklikken op je verbinding (die twee monitoren) > Details > IP van client Quote Link naar reactie
anoniem Geplaatst: 2 juni 2004 Auteur Delen Geplaatst: 2 juni 2004 start/run en intikken ipconfig Quote Link naar reactie
anoniem Geplaatst: 2 juni 2004 Auteur Delen Geplaatst: 2 juni 2004 bij internet opties vindt ik niks bij netwerk ook niet en ipconfig dan komt er 1/10 van een sec een zwartbeeld op en is weer weg. dus ik weet het nog niet. Quote Link naar reactie
anoniem Geplaatst: 2 juni 2004 Auteur Delen Geplaatst: 2 juni 2004 O ja sorry, start/uitvoeren, tik dan cmd. Er verschijnt een venster, daar tik je in ipconfig. Quote Link naar reactie
anoniem Geplaatst: 2 juni 2004 Auteur Delen Geplaatst: 2 juni 2004 [quote:2357344e9b="r.marijnissen"]bij internet opties vindt ik niks bij netwerk ook niet en ipconfig dan komt er 1/10 van een sec een zwartbeeld op en is weer weg. dus ik weet het nog niet.[/quote:2357344e9b]ipconfig is eigenlijk alleen geschikt voor weergave in een DOS-scherm. Vandaar dat het bij Start/Uitvoeren onmiddellijk weer verdwijnt, omdat er geen DOS-scherm wordt geopend. Een alternatief voor Windows-weergave is winipcfg. Jan de Boer Quote Link naar reactie
anoniem Geplaatst: 2 juni 2004 Auteur Delen Geplaatst: 2 juni 2004 Helaas pindakaas, werkt niet met xp. Wat je ander kunt doen is via de netwerk verbindingen kijken. Even links onderin kijken bij details. Quote Link naar reactie
anoniem Geplaatst: 3 juni 2004 Auteur Delen Geplaatst: 3 juni 2004 Ga naar deze pagina dan zie je de eigen IP: http://www.ojvweb.nl/portscan.php Doe gelijk een portscan, leuk :lol: grtz Falco Quote Link naar reactie
anoniem Geplaatst: 3 juni 2004 Auteur Delen Geplaatst: 3 juni 2004 http://www.watismijnip.nl/ Quote Link naar reactie
anoniem Geplaatst: 3 juni 2004 Auteur Delen Geplaatst: 3 juni 2004 [quote:d5fce96cb4="Falconetti"]Ga naar deze pagina dan zie je de eigen IP: http://www.ojvweb.nl/portscan.php Doe gelijk een portscan, leuk :lol: grtz Falco[/quote:d5fce96cb4]Valt me trouwens nog mee dat met XP zonder firewall geen een poort 'open' staat. (met kerio aan natuurlijk alles op stealth :D ) Quote Link naar reactie
anoniem Geplaatst: 3 juni 2004 Auteur Delen Geplaatst: 3 juni 2004 [quote:f871270140="J. de Boer"][quote:f871270140="r.marijnissen"]bij internet opties vindt ik niks bij netwerk ook niet en ipconfig dan komt er 1/10 van een sec een zwartbeeld op en is weer weg. dus ik weet het nog niet.[/quote:f871270140]ipconfig is eigenlijk alleen geschikt voor weergave in een DOS-scherm. Vandaar dat het bij Start/Uitvoeren onmiddellijk weer verdwijnt, omdat er geen DOS-scherm wordt geopend. Een alternatief voor Windows-weergave is winipcfg. Jan de Boer[/quote:f871270140] Dit is ook (in XP) niet de juiste methode: Eerst een DOS boxje openen (uitvoeren: "cmd") en vervolgens in deze DOS box "ipconfig" intypen (zonder aanhalingstekens uiteraard). Werkt perfect!! Ton Quote Link naar reactie
Aanbevolen berichten
Om een reactie te plaatsen, moet je eerst inloggen