Ga naar inhoud

Runtime-fout


Aanbevolen berichten

Het gebeurt de laatste tijd regelmatig als ik een link naar een internet site aanklik het volgende schermpje te zien krijg: Er is een Runtime-fout opgetreden. Wilt u beginnen met de foutopsporing. Waar heb ik dit schermpje aan te danken, heb ik in het verleden nooit gehad. Meestal kan ik het schermpje wegklikken en gaat alles gewoon door. Nu krijg ik echter de melding bij het inloggen op Mijn Postbank. Als ik het wegklik kom ik niet verder en als ik op ja klik zie ik prachtige codes maar weet niet wat ik er mee moet. Heeft iemand een idee? Ik krijg bij het inloggen op Mijn Postbank trouwens de melding: Securety module niet meer actief, controleer of uw browser Java enabled is en log opnieuw in. Hoe en waar kan ik dat controleren? Bij voorbaat mijn dank.
Link naar reactie
[quote:7f304a6468="gerardb"]Het gebeurt de laatste tijd regelmatig als ik een link naar een internet site aanklik het volgende schermpje te zien krijg: Er is een Runtime-fout opgetreden. Wilt u beginnen met de foutopsporing. Waar heb ik dit schermpje aan te danken, heb ik in het verleden nooit gehad. Meestal kan ik het schermpje wegklikken en gaat alles gewoon door. Nu krijg ik echter de melding bij het inloggen op Mijn Postbank. Als ik het wegklik kom ik niet verder en als ik op ja klik zie ik prachtige codes maar weet niet wat ik er mee moet. Heeft iemand een idee? Ik krijg bij het inloggen op Mijn Postbank trouwens de melding: Securety module niet meer actief, controleer of uw browser Java enabled is en log opnieuw in. Hoe en waar kan ik dat controleren? Bij voorbaat mijn dank.[/quote:7f304a6468] Eigenschappen van internet explorer, ff de opties nagaan
Link naar reactie
  • 3 maanden later...

Om een reactie te plaatsen, moet je eerst inloggen

Gast
Reageer op dit topic

×   Geplakt als verrijkte tekst.   Herstel opmaak

  Er zijn maximaal 75 emoji toegestaan.

×   Je link werd automatisch ingevoegd.   Tonen als normale link

×   Je vorige inhoud werd hersteld.   Leeg de tekstverwerker

×   Je kunt afbeeldingen niet direct plakken. Upload of voeg afbeeldingen vanaf een URL in

×
×
  • Nieuwe aanmaken...