anoniem Geplaatst: 25 mei 2004 Delen Geplaatst: 25 mei 2004 Het gebeurt de laatste tijd regelmatig als ik een link naar een internet site aanklik het volgende schermpje te zien krijg: Er is een Runtime-fout opgetreden. Wilt u beginnen met de foutopsporing. Waar heb ik dit schermpje aan te danken, heb ik in het verleden nooit gehad. Meestal kan ik het schermpje wegklikken en gaat alles gewoon door. Nu krijg ik echter de melding bij het inloggen op Mijn Postbank. Als ik het wegklik kom ik niet verder en als ik op ja klik zie ik prachtige codes maar weet niet wat ik er mee moet. Heeft iemand een idee? Ik krijg bij het inloggen op Mijn Postbank trouwens de melding: Securety module niet meer actief, controleer of uw browser Java enabled is en log opnieuw in. Hoe en waar kan ik dat controleren? Bij voorbaat mijn dank. Quote Link naar reactie
anoniem Geplaatst: 28 mei 2004 Auteur Delen Geplaatst: 28 mei 2004 [quote:7f304a6468="gerardb"]Het gebeurt de laatste tijd regelmatig als ik een link naar een internet site aanklik het volgende schermpje te zien krijg: Er is een Runtime-fout opgetreden. Wilt u beginnen met de foutopsporing. Waar heb ik dit schermpje aan te danken, heb ik in het verleden nooit gehad. Meestal kan ik het schermpje wegklikken en gaat alles gewoon door. Nu krijg ik echter de melding bij het inloggen op Mijn Postbank. Als ik het wegklik kom ik niet verder en als ik op ja klik zie ik prachtige codes maar weet niet wat ik er mee moet. Heeft iemand een idee? Ik krijg bij het inloggen op Mijn Postbank trouwens de melding: Securety module niet meer actief, controleer of uw browser Java enabled is en log opnieuw in. Hoe en waar kan ik dat controleren? Bij voorbaat mijn dank.[/quote:7f304a6468] Eigenschappen van internet explorer, ff de opties nagaan Quote Link naar reactie
anoniem Geplaatst: 29 mei 2004 Auteur Delen Geplaatst: 29 mei 2004 Ik heb die problemen ook wel eens. Ik weet dat HCC er eens een oplossing voor gegeven heeft, maar die kan ik niet meer vinden. De eigenschappen van IE, ja... daar zou je het kunnen vinden. Maar welk onderwerp?? Wat wel, wat niet aanvinken. Dat is de vraag.. Quote Link naar reactie
anoniem Geplaatst: 29 mei 2004 Auteur Delen Geplaatst: 29 mei 2004 Ga naar internet-opties, tabblad "geavanceerd", Bij onderdeel "surfen" "foutopsporing in scripts uitschakelen" aanvinken "melding van elke scriptfout weergeven" uitvinken. Probleem is dan opgelost. Succes! Quote Link naar reactie
anoniem Geplaatst: 30 mei 2004 Auteur Delen Geplaatst: 30 mei 2004 Gedaan en geen problemen meer. Bedankt voor de hulp. Quote Link naar reactie
anoniem Geplaatst: 28 september 2004 Auteur Delen Geplaatst: 28 september 2004 Thanks voor de hulp, ik wou net een topic openen hierover. Maar heb hem al opgelost dankzij jullie ;) Quote Link naar reactie
Aanbevolen berichten
Om een reactie te plaatsen, moet je eerst inloggen