Ga naar inhoud

Eigen website openen in groot venster


Aanbevolen berichten

Op mijn buroblad staat een snelkoppeling, om mijn eigen website te openen. Dat gaat op zich prima, maar het venster wordt altijd klein geopend. Ik wil het graag groot openen. Met andere snelkoppelingen kan ik via eigenschappen - uitvoeren kiezen voor gemaximaliseerd. Die optie zie ik niet bij de snelkoppeling naar mijn site. Is hier een oplossing voor?
Link naar reactie
Probeer eens dat venster zelf te maximaliseren. Dat doe je door op de randen te gaan staan (het muisaanwijzertje veranderd dan van vorm) en vervolgens het verster zelf tot maximale grootte te slepen. Als het goed is "onthoudt" windows dit en opend het venster in het vervolg ook op deze grootte. Lukt bij mij in elk geval wel.
Link naar reactie
okay, ff op andere manier uitleggen ;) 1) maak een snelkoppeling naar iexplore.exe op je bureablad 2) rchtermuisknop op snelkoppelig, eigenschappen 3) kies bij 'Uitvoeren:' 'gemaximaliseerd' 4) zet ACHTER "C:\Program Files\Internet Explorer\IEXPLORE.EXE" je adres neer, dus: "C:\Program Files\Internet Explorer\IEXPLORE.EXE" www.ilse.nl 5) klik 'OK' zou moeten werken :w
Link naar reactie

Om een reactie te plaatsen, moet je eerst inloggen

Gast
Reageer op dit topic

×   Geplakt als verrijkte tekst.   Herstel opmaak

  Er zijn maximaal 75 emoji toegestaan.

×   Je link werd automatisch ingevoegd.   Tonen als normale link

×   Je vorige inhoud werd hersteld.   Leeg de tekstverwerker

×   Je kunt afbeeldingen niet direct plakken. Upload of voeg afbeeldingen vanaf een URL in

×
×
  • Nieuwe aanmaken...