anoniem Geplaatst: 6 mei 2004 Delen Geplaatst: 6 mei 2004 Op mijn buroblad staat een snelkoppeling, om mijn eigen website te openen. Dat gaat op zich prima, maar het venster wordt altijd klein geopend. Ik wil het graag groot openen. Met andere snelkoppelingen kan ik via eigenschappen - uitvoeren kiezen voor gemaximaliseerd. Die optie zie ik niet bij de snelkoppeling naar mijn site. Is hier een oplossing voor? Quote Link naar reactie
anoniem Geplaatst: 6 mei 2004 Auteur Delen Geplaatst: 6 mei 2004 Probeer eens dat venster zelf te maximaliseren. Dat doe je door op de randen te gaan staan (het muisaanwijzertje veranderd dan van vorm) en vervolgens het verster zelf tot maximale grootte te slepen. Als het goed is "onthoudt" windows dit en opend het venster in het vervolg ook op deze grootte. Lukt bij mij in elk geval wel. Quote Link naar reactie
anoniem Geplaatst: 6 mei 2004 Auteur Delen Geplaatst: 6 mei 2004 rechtermuis op de hyperlink. bij de eigenschapjes staat hoe het venster geopend word: geminimaliseerd, normaal of gemaximaliseerd. d. Quote Link naar reactie
anoniem Geplaatst: 7 mei 2004 Auteur Delen Geplaatst: 7 mei 2004 Hmm, kan ik niet vinden. Heb jij (ik neem aan Windows :wink: ) Pro of Home? Quote Link naar reactie
anoniem Geplaatst: 7 mei 2004 Auteur Delen Geplaatst: 7 mei 2004 De tip van DBP, om zelf het scherm uit te rekken werkt, maar heb nog geen maximaal scherm. Maar het is al beter dan het geweest is. De tip van Dilbert spreekt mij ook aan, maar realisatie is iets anders, kortom, het lukt niet. Ik heb trouwens WIN 98 SE en IE 6.0. Quote Link naar reactie
anoniem Geplaatst: 7 mei 2004 Auteur Delen Geplaatst: 7 mei 2004 al;s je zo'n snelkoppeling neemt moet je ff een nieuwe snelkoppeling maken naar 'iexplore http://mijnpagina.nl' oid - ik weet niet waa internet explorer rondhangt, dat moet je zelf ff uitvissen :) Dan kan je iig aangeven dat je um gemax'ed wilt hebben 8) Quote Link naar reactie
anoniem Geplaatst: 7 mei 2004 Auteur Delen Geplaatst: 7 mei 2004 Nope, of ik doe iets grandioos fout. :o Wel weer een internetsnelkoppeling op het buroblad, maar die had ik al. Quote Link naar reactie
anoniem Geplaatst: 7 mei 2004 Auteur Delen Geplaatst: 7 mei 2004 Alleen bij snelkoppelingen naar een bestand op de computer kan bij eigenschappen de venstergrootte worden ingesteld. Niet met URL's, tenminste niet in W98SE. Quote Link naar reactie
anoniem Geplaatst: 7 mei 2004 Auteur Delen Geplaatst: 7 mei 2004 okay, ff op andere manier uitleggen ;) 1) maak een snelkoppeling naar iexplore.exe op je bureablad 2) rchtermuisknop op snelkoppelig, eigenschappen 3) kies bij 'Uitvoeren:' 'gemaximaliseerd' 4) zet ACHTER "C:\Program Files\Internet Explorer\IEXPLORE.EXE" je adres neer, dus: "C:\Program Files\Internet Explorer\IEXPLORE.EXE" www.ilse.nl 5) klik 'OK' zou moeten werken :w Quote Link naar reactie
anoniem Geplaatst: 7 mei 2004 Auteur Delen Geplaatst: 7 mei 2004 Nope, dit had ik dus ook al geprobeerd... (misschien wel met XP?) Quote Link naar reactie
anoniem Geplaatst: 7 mei 2004 Auteur Delen Geplaatst: 7 mei 2004 win2k werkt het iig... echt een _snelkoppeling_ hé? niet dat icoontje van internet explorer op je bureablad! Quote Link naar reactie
anoniem Geplaatst: 7 mei 2004 Auteur Delen Geplaatst: 7 mei 2004 Da. Het zal aan W98 liggen. Quote Link naar reactie
anoniem Geplaatst: 8 mei 2004 Auteur Delen Geplaatst: 8 mei 2004 Ik heb het icoontje/snelkoppeling uit de taakbalk gecopieerd naar het buroblad en aangepast zoals door Webspider beschreven. Alleen een HTTP adres gebruikt. Het werkt zoals ik het wil! De site is er zelfs mooier van geworden :P Bedankt voor de reakties en ondersteuning. Quote Link naar reactie
anoniem Geplaatst: 8 mei 2004 Auteur Delen Geplaatst: 8 mei 2004 K Koel. Kan je er ook nog een ander pictogrammetje van maken. Quote Link naar reactie
anoniem Geplaatst: 8 mei 2004 Auteur Delen Geplaatst: 8 mei 2004 [quote:3b898cd9c9="stefanpack"]K Koel. Kan je er ook nog een ander pictogrammetje van maken.[/quote:3b898cd9c9] Ik heb nu de Jordaanse vlag als pictogrammetje, vind de kleuren zo mooi! :wink: Quote Link naar reactie
Aanbevolen berichten
Om een reactie te plaatsen, moet je eerst inloggen