anoniem Geplaatst: 7 februari 2004 Delen Geplaatst: 7 februari 2004 Ik wil binnenkort graag een domeinnaam registreren. Ik heb thuis een server draaien met Apache en met een mailserver. Nu wil ik graag dat als iemand www.mijndomein.nl intypt, uitkomt op mijn computer (80.57.41.154). Welk pakket moet ik daarvoor kiezen. Ook wil ik graag hebben dat ik mensen emailadressen kan geven met een eigen emailbox. Ik wil dus graag meerdere emaildressen, bv: info@mijndomein.nl jbrderksen@mijndomein.nl sheilis@mijndomein.nl etc. Hiervoor gebruik ik VisNetic Mailserver. Dit werkt goed, maar ik weet niet welk pakket ik moet nemen om dit te realiseren. Kan ik gewoon een domein registreren en als iemand dan naar sheilis@mijndomein.nl een email stuurt, die ook in de box komt van sheils@mijndomein.nl komt en niet die in van info@mijndomein.nl? Quote Link naar reactie
anoniem Geplaatst: 7 februari 2004 Auteur Delen Geplaatst: 7 februari 2004 Zoek gebruikt bij CT en/of google? Gewoon een forwarder opzoeken en die dus ook MX-records toelaat Quote Link naar reactie
anoniem Geplaatst: 7 februari 2004 Auteur Delen Geplaatst: 7 februari 2004 je moet een forwarding pakket kiezen. dns nameservers staan bij je provider, maar alles (inclusief subdomeinen) is doorgelinkt naar jouw ip. bij mij werkt het moeiteloos. de mailserver heb ik simpelweg gebruikers aangemaakt en alles werkte in één klap. als je vragen hebt, moet je me maar even mailen. d. Quote Link naar reactie
Aanbevolen berichten
Om een reactie te plaatsen, moet je eerst inloggen