Ga naar inhoud

Netscape 7.0 en downloaden


anoniem

Aanbevolen berichten

L.S., Sinds ik vorig jaar Netscape versie 7.0 heb geinstalleerd over Netscape 4 kan ik files alleen nog maar downlaoden naar mijn harde schijf, via het scherm openen of opslaan op harde schijf, en dan opnenen, omdat elke file van/via ? netscape de extensie bmp krijgt. Dus file.doc wordt file.doc.bmp, file.ppt wordt file.ppt.bmp, etc. Ik heb alle preferenties van netscape doorlopen, maar misschien herken ik niet welke ik aan of uit moet zetten om dit probleem op te lossen. Ik hoop dat dit voldoende info is voor iemand om me op weg te helpen, Bedankt, Yolanda
Link naar reactie
Bedankt voor de reacties tot zover. Ik ga bezig om eea nog een keer dan maar opnieuw te installeren - en ga eerst even kijken bij Mozilla. Ik blijf het wel jammer vinden dat bijna altijd de reacties is:opnieuw installeren. Kan dit niet - gecontroleerd - via het register? Mijn C-schijf zit wat vol dus er moet eerst weer wat tijdelijke af voordat er wat bij kan. Zo blijf je aan het verplaatsen en dat is niet mijn hobby,. Misschien tot een volgende vraag, Yolanda
Link naar reactie

Om een reactie te plaatsen, moet je eerst inloggen

Gast
Reageer op dit topic

×   Geplakt als verrijkte tekst.   Herstel opmaak

  Er zijn maximaal 75 emoji toegestaan.

×   Je link werd automatisch ingevoegd.   Tonen als normale link

×   Je vorige inhoud werd hersteld.   Leeg de tekstverwerker

×   Je kunt afbeeldingen niet direct plakken. Upload of voeg afbeeldingen vanaf een URL in

  • Populaire leden

    Er is nog niemand die deze week reputatie heeft ontvangen.

  • Leden

    Geen leden om te tonen

×
×
  • Nieuwe aanmaken...