Ga naar inhoud

Vertaal site's


anoniem

Aanbevolen berichten

Hallo, Ik moet echt te veel wordfiles maken de laatste tijd voor engels :shock: Telkens opzoeken in het woordenboek kost me teveel tijd... heeft iemand een HELE goede ENG>>NL vertaalsite? En dan bedoel ik geen prut... moet veel kunnen vertalen en goede vertalingen leveren. Mag wel amateuristisch zijn eventueel, maar iig niet amateuristisch voordoen :) Ik doe 4VWO NG, dus daarom :wink: Mvgr, K
Link naar reactie
Ik weet dat jij toevallig engels geeft en daarom moet jij weten dat we wordfiles moeten maken van moeilijke teksten... mijn engelse kennis is goed, maar sommige woorden begrijp ik wel, maar kan ik nou eenmaal niet letterlijk vertalen. Daarvoor hebben we het woordenboek... En zoeken in een woordenboek is achterhaald vind ik :) Daarom zou ik graag op een goede vertaalsite willen hebben :)
Link naar reactie
[quote:5f4c063df8="kajutsa"]Hallo, Ik moet echt te veel wordfiles maken de laatste tijd voor engels :shock: Telkens opzoeken in het woordenboek kost me teveel tijd... heeft iemand een HELE goede ENG>>NL vertaalsite? En dan bedoel ik geen prut... moet veel kunnen vertalen en goede vertalingen leveren. Mag wel amateuristisch zijn eventueel, maar iig niet amateuristisch voordoen :) Ik doe 4VWO NG, dus daarom :wink: Mvgr, K[/quote:5f4c063df8] Hello, I must make real too muchING traffic-jam the last time for English:shock: Look up each time in the dictionary costs me too much time... does someone have COMPLETE good ENG>>NL vertaalsite? And then I mean no prut... must much are able translate and good translations to provide. Can be occur, however, amateurish possible, but iig not amateurishly I do 4VWO NG, therefore for this reason Mvgr, K Zoiets bedoel je??? Ik gebruik hiervoor MyIE2, dit is een graphische schil rond IE met zeer veel extra opties, zoals het met 1 klik vertalen van websites van en naar de meest gangbare talen. ff je wordfile openen en je browser en vervolegns wordt hij volledig vertaald.
Link naar reactie
  • 1 maand later...

Om een reactie te plaatsen, moet je eerst inloggen

Gast
Reageer op dit topic

×   Geplakt als verrijkte tekst.   Herstel opmaak

  Er zijn maximaal 75 emoji toegestaan.

×   Je link werd automatisch ingevoegd.   Tonen als normale link

×   Je vorige inhoud werd hersteld.   Leeg de tekstverwerker

×   Je kunt afbeeldingen niet direct plakken. Upload of voeg afbeeldingen vanaf een URL in

×
×
  • Nieuwe aanmaken...