Ga naar inhoud

IE opeens zeer traag


anoniem

Aanbevolen berichten

Een paar dagen terug installeerde ik Mozilla op mijn computer. Beiden, dus IE en Mozilla werkten prima naast elkaar. Nu, een paar dagen, is IE opeens zeer traag geworden. Het typen wat ik nu doe gaat met vertraging (alsof je opeens op een 386 zit te werken met een te zwaar programma), tekst selecterden gaat vertraagd, alles eigenlijk. Zelfs mijn cursor trilt een beetje. Ik heb IE opnieuw geinstalleerd (wel 5.5 ipv 6.0 want ik had geen zin te gaan downloaden), Mozilla is defenitief verwijderd, ik heb alle andere programma's gecheckt maar die werken nog net zo snel. Alleen IE dus. Ik heb een kabelaansluiting, maar zelfs offline loopt alles supertraag. Iemand enig idee wat dit zou kunnen zijn?
Link naar reactie
[quote:bb30ee8e8d="moxie"]Ah, die wordt leuk! Dan toch maar een apart internetcomputertje? (of linux natuurlijk).[/quote:bb30ee8e8d] Als jij je die luxe kan veroorloven, is dat niet eens geen gek idee. :wink: Misschien wordt dat uiteindelijk wel de "beste" oplossing. Met "gevoelige" data (die doorgaans op dezelfde PC staat) kan dan vrijwel niets meer gebeuren. We zullen zien wat ons nog verder aan narigheid boven het hoofd hangt ...
Link naar reactie

Om een reactie te plaatsen, moet je eerst inloggen

Gast
Reageer op dit topic

×   Geplakt als verrijkte tekst.   Herstel opmaak

  Er zijn maximaal 75 emoji toegestaan.

×   Je link werd automatisch ingevoegd.   Tonen als normale link

×   Je vorige inhoud werd hersteld.   Leeg de tekstverwerker

×   Je kunt afbeeldingen niet direct plakken. Upload of voeg afbeeldingen vanaf een URL in

×
×
  • Nieuwe aanmaken...