anoniem Geplaatst: 3 augustus 2003 Delen Geplaatst: 3 augustus 2003 Een paar dagen terug installeerde ik Mozilla op mijn computer. Beiden, dus IE en Mozilla werkten prima naast elkaar. Nu, een paar dagen, is IE opeens zeer traag geworden. Het typen wat ik nu doe gaat met vertraging (alsof je opeens op een 386 zit te werken met een te zwaar programma), tekst selecterden gaat vertraagd, alles eigenlijk. Zelfs mijn cursor trilt een beetje. Ik heb IE opnieuw geinstalleerd (wel 5.5 ipv 6.0 want ik had geen zin te gaan downloaden), Mozilla is defenitief verwijderd, ik heb alle andere programma's gecheckt maar die werken nog net zo snel. Alleen IE dus. Ik heb een kabelaansluiting, maar zelfs offline loopt alles supertraag. Iemand enig idee wat dit zou kunnen zijn? Quote Link naar reactie
anoniem Geplaatst: 3 augustus 2003 Auteur Delen Geplaatst: 3 augustus 2003 Slachtoffer van de Danatory Hijack? http://www.spywareinfo.com/articles/datanotary/ Scan ook op Spyware/virussen e.d.. Quote Link naar reactie
anoniem Geplaatst: 3 augustus 2003 Auteur Delen Geplaatst: 3 augustus 2003 :D :( :D :( :D :( :D :( :D Tsja, ik weet niet of ik moet lachen of huilen. Je hebt in elk geval de goeie tip gegeven. Het was inderdaad die hijack, en na verwijderen verloopt alles weer zoals vanouds. Bedankt!!! Wel weer even balen dat je met Windows altijd weer voor dit soort spelbedervers staan te wachten... Quote Link naar reactie
anoniem Geplaatst: 3 augustus 2003 Auteur Delen Geplaatst: 3 augustus 2003 Maak je borst maar nat dan, want het wordt nog veel erger. Er zijn al aanwijzingen dat Spyware en andere rotzooi zich in de vorm van [i:2b2fcba955]services[/i:2b2fcba955] gaan gedragen. Dan breekt pas goed de hel los... :D Quote Link naar reactie
anoniem Geplaatst: 4 augustus 2003 Auteur Delen Geplaatst: 4 augustus 2003 Services? Wat houdt dat dan in? Dat er bedrijven betalen om dit soort fratsen op andermans computer te kunnen uithalen? En met welk nut dan? Quote Link naar reactie
anoniem Geplaatst: 4 augustus 2003 Auteur Delen Geplaatst: 4 augustus 2003 Ik denk dat Ben deze bedoelt: Start, Run, typ in [b:39c50dc3c9]services.msc[/b:39c50dc3c9] (Of Start, Configuratiescherm, Systeembeheer, Services) P de BB Quote Link naar reactie
anoniem Geplaatst: 4 augustus 2003 Auteur Delen Geplaatst: 4 augustus 2003 Ah, die wordt leuk! Dan toch maar een apart internetcomputertje? (of linux natuurlijk). Quote Link naar reactie
anoniem Geplaatst: 4 augustus 2003 Auteur Delen Geplaatst: 4 augustus 2003 [quote:8c3c7fabce="Paulus de Bosbouter"]Ik denk dat Ben deze bedoelt: Start, Run, typ in [b:8c3c7fabce]services.msc[/b:8c3c7fabce] (Of Start, Configuratiescherm, Systeembeheer, Services) P de BB[/quote:8c3c7fabce] Yep, dat bedoel ik inderdaad. Quote Link naar reactie
anoniem Geplaatst: 4 augustus 2003 Auteur Delen Geplaatst: 4 augustus 2003 [quote:bb30ee8e8d="moxie"]Ah, die wordt leuk! Dan toch maar een apart internetcomputertje? (of linux natuurlijk).[/quote:bb30ee8e8d] Als jij je die luxe kan veroorloven, is dat niet eens geen gek idee. :wink: Misschien wordt dat uiteindelijk wel de "beste" oplossing. Met "gevoelige" data (die doorgaans op dezelfde PC staat) kan dan vrijwel niets meer gebeuren. We zullen zien wat ons nog verder aan narigheid boven het hoofd hangt ... Quote Link naar reactie
Aanbevolen berichten
Om een reactie te plaatsen, moet je eerst inloggen