Ga naar inhoud

philips tv zenders vallen naar een paar dagen steeds weg , hoe verhelpen???


anoniem

Aanbevolen berichten

Check effe of je de zelfde klacht hebt, http://www.klachtenkompas.nl/philips/philips-komt-garantie-niet-na-0 . Het zou te maken hebben met blokkeren van zender updates door de kabelprovider.... . Of....................................Denk ik, een andere oorzaak kan ook zijn, dat de drivers of wel firmware van je tv moet worden ge-update. Ik weet niet welk model Philips tv je hebt, maar op de link die ik vermeld, moetje effe checken of jou Philips tv daar tussen zit, is dat het geval, dan moet denk ik, de firmware, ook wel stuurprogramma genoemd, ofwel de software waarmee de hardware van de tv wordt aangestuurd, zoals geheugen enz. Moet mogelijk worden vernieuwd, ververst,....ofwel ge-update, Bij de meeste smart tv, die verbonden zijn met het internet gebeurt dat automatisch, maar gebeurd dat om welke reden dan ook, niet, dan moet dat handmatig worden gedaan. . https://www.support.philips.com/support/catalog/downloads_catalog.jsp;jsessionid=E6CC7701621F85EA2355A81B1CE05343.app106-drp2?groupId=SOUND_AND_VISION_GR_NL_CARE&userCountry=nl&categoryid=TELEVISIONS_CA_NL_CARE&navAction=push&pageFrom=downloads&navCount=1&userLanguage=nl . Voer via je tv, in bovenvermelde site het model en type nummer van je Philips tv in. Dan zal worden gezocht naar eventuele achterstallige updates van de firmware, (stuurprogramma's), die moeten dan worden gedownload. Om de tv weer up-to-date te krijgen. Oja, van haasten komen vergissingen, let heel goed op, dat je (precies) het juiste type nummer enz, van je Philips tv invoert, anders download je het verkeerde stuurprogramma, voor een heel ander Philips model, en dan ben je spreekwoordelijk nog veeeel....verder van huis....om dat te corrigeren.
Link naar reactie

Gearchiveerd

Dit topic is nu gearchiveerd en gesloten voor verdere reacties.

×
×
  • Nieuwe aanmaken...