Ga naar inhoud

Tweaker.net


Aanbevolen berichten

Bij veel sites met een forum mag je je tegenwoordig niet meer aanmelden met een mailadres van een gratis aanbieder zoals hotmail, yahoo, etc. Dit is om te voorkomen dat mensen die als lid verwijderd zijn zich onder een andere gratis mailadres weer aanmelden en vervolgens weer van voor af aan beginnen. Dus je zal met een e-mailadres van bv. je provider/werk/school moeten komen om lid te worden.
Link naar reactie
Ik vindt dat persoonlijk gewoon ''Bull Shit'' Mijn vader (Ik ben nog maar 13) heeft al het email adres in gebruik van onze provider. Want je krijgt een email adres van de provider, en hij heeft die al, snappen jullie? Dus helaas, maar de Forum van Computer Totaal! blijft nog altijd de beste :D GamesFreak
Link naar reactie
[quote:7e1dd52c45="rombaft"]heel raar, bij mij werkt het wel onder hotmail[/quote:7e1dd52c45] Heb het ook ff getest, en voor de registratie op de hoofdpagina van de site lukte het inderdaad met m'n yahoo-adresje. Toen ik echter naar het forum wilde bleek ik me daar apart voor te moeten registreren en daar geldt wel de regel dat je geen hotmail/yahoo-adres mag hebben.
Link naar reactie

Om een reactie te plaatsen, moet je eerst inloggen

Gast
Reageer op dit topic

×   Geplakt als verrijkte tekst.   Herstel opmaak

  Er zijn maximaal 75 emoji toegestaan.

×   Je link werd automatisch ingevoegd.   Tonen als normale link

×   Je vorige inhoud werd hersteld.   Leeg de tekstverwerker

×   Je kunt afbeeldingen niet direct plakken. Upload of voeg afbeeldingen vanaf een URL in

×
×
  • Nieuwe aanmaken...