anoniem Geplaatst: 12 maart 2003 Delen Geplaatst: 12 maart 2003 Als ik me bij Tweakers.net wil aanmelden, zegt hij van dat Hotmail niet wordt geaccepteerd. :evil: Wat is dat nou weer voor onzin? :lol: Weet iemand hoe ik me daar wel kan aanmelden (Met mijn Hotmail) :roll: GamesFreak Quote Link naar reactie
anoniem Geplaatst: 12 maart 2003 Auteur Delen Geplaatst: 12 maart 2003 Bij veel sites met een forum mag je je tegenwoordig niet meer aanmelden met een mailadres van een gratis aanbieder zoals hotmail, yahoo, etc. Dit is om te voorkomen dat mensen die als lid verwijderd zijn zich onder een andere gratis mailadres weer aanmelden en vervolgens weer van voor af aan beginnen. Dus je zal met een e-mailadres van bv. je provider/werk/school moeten komen om lid te worden. Quote Link naar reactie
anoniem Geplaatst: 12 maart 2003 Auteur Delen Geplaatst: 12 maart 2003 Inderdaad, wat PS zegt. Gebruik bijvoorbeeld het e-mailadres dat je van je ISP hebt gekregen. Nadat je je hebt geregistreerd kun je wel je hotmail-adres instellen als e-mailadres voor dat account. Quote Link naar reactie
anoniem Geplaatst: 12 maart 2003 Auteur Delen Geplaatst: 12 maart 2003 Ik vindt dat persoonlijk gewoon ''Bull Shit'' Mijn vader (Ik ben nog maar 13) heeft al het email adres in gebruik van onze provider. Want je krijgt een email adres van de provider, en hij heeft die al, snappen jullie? Dus helaas, maar de Forum van Computer Totaal! blijft nog altijd de beste :D GamesFreak Quote Link naar reactie
anoniem Geplaatst: 12 maart 2003 Auteur Delen Geplaatst: 12 maart 2003 Je kunt toch eenmalig het e-mailadres van je vader gebruiken en dat invullen. Vervolgens stuurt tweakers.net een mailtje met je password naar dat e-mailadres. Hiermee kun je dus inloggen en daarna verander je het e-mailadres naar je eigen hotmail-account. Lijkt me toch niet echt een probleem... Quote Link naar reactie
anoniem Geplaatst: 12 maart 2003 Auteur Delen Geplaatst: 12 maart 2003 Gewoon even aan je vader vragen of hij je daar wil aanmelden, daarna evein je profiel je e-mailadres veranderen in je hotmail adres. Quote Link naar reactie
anoniem Geplaatst: 12 maart 2003 Auteur Delen Geplaatst: 12 maart 2003 Niet aan gedacht! Bedankt Mephie en SP ook natuurlijk. O Igg jij ook dan maar. zag niet dat je gepost had :D Ga nu dat eten eten van die reclame met 8 teentje knoflook :P GamesFreak Quote Link naar reactie
anoniem Geplaatst: 12 maart 2003 Auteur Delen Geplaatst: 12 maart 2003 heel raar, bij mij werkt het wel onder hotmail Quote Link naar reactie
anoniem Geplaatst: 12 maart 2003 Auteur Delen Geplaatst: 12 maart 2003 [quote:7e1dd52c45="rombaft"]heel raar, bij mij werkt het wel onder hotmail[/quote:7e1dd52c45] Heb het ook ff getest, en voor de registratie op de hoofdpagina van de site lukte het inderdaad met m'n yahoo-adresje. Toen ik echter naar het forum wilde bleek ik me daar apart voor te moeten registreren en daar geldt wel de regel dat je geen hotmail/yahoo-adres mag hebben. Quote Link naar reactie
anoniem Geplaatst: 12 maart 2003 Auteur Delen Geplaatst: 12 maart 2003 Ze hebben daar een database van zo veel mogelijk gratis email domeinen. Maar er is altijd wel een email-adres te vinden die gratis is, en niet in hun database staat. Quote Link naar reactie
anoniem Geplaatst: 13 maart 2003 Auteur Delen Geplaatst: 13 maart 2003 www.moerstaal.nl ;) Quote Link naar reactie
Aanbevolen berichten
Om een reactie te plaatsen, moet je eerst inloggen