Ga naar inhoud

Bestaat er een HDD waar je draadloos bestanden naar kunt uploaden, die met een USB kabel aan een B&O kan?


anoniem

Aanbevolen berichten

Momenteel probeer ik iets voor mijn vader op te zetten in zijn huis maar kom ik er zelf niet uit. Het gaat over het volgende: - Mijn vader heeft een Beosound 5 Encore met daaraan (via een kabel die door de muur naar de meterkast gaat) een externe harde schijf hangen via een USB kabel met daarop al zijn muziek. - Wat hij nu graag wil is dat hij draadloos vanuit zijn laptop muziek kan "uploaden" naar deze hardeschijf zodat hij niet elke keer de hdd uit de meterkast hoeft te halen, muziek per kabel over hoeft te zetten en dat vervolgens de Beosound weer alle muziek in moet gaan lezen (duurt lang!). - De hdd mag vervangen worden door een andere. Ik vroeg mij af of er zoiets bestond als een Wifi hdd? Ik heb er op gegoogled en in de pricewatch gekeken, maar ik kom dan vooral hdd's tegen die streamen náár mobiele apparaten, en waar je content op moet zetten via een usb kabel. Ik moet dus juist andersom hebben (erop met wifi, lezen via kabel naar Beosound). - Ik krijg niet in de instellingen van de Beosound gevonden of zoiets als een NAS (die je dus koppelt aan de router via een kabel) uit te lezen valt door de Beosound. Ik kan namelijk niet echt een locatie selecteren waar de Beosound zijn muziek vindt. Ik hoop dat jullie iets kunnen bedenken om me verder te helpen! Groeten, Evert :)
Link naar reactie
Door een NAS aan te sluiten op je Wi-Fi router. . Informatie over NAS NAS is de afkorting van 'Network Attached Storage', oftewel een netwerkharddisk. Een NAS is eigenlijk een externe harde schijf met netwerkfunctionaliteit. Een NAS kun je aansluiten op je computernetwerk zodat je vanaf elk apparaat, waar ook in huis, bij je bestanden kunt. Soms kun je zelfs vanaf elk apparaat met internettoegang bij je bestanden, waar ook ter wereld. . http://www.kieskeurig.nl/nas/informatie
Link naar reactie

Gearchiveerd

Dit topic is nu gearchiveerd en gesloten voor verdere reacties.

×
×
  • Nieuwe aanmaken...