Ga naar inhoud

actief proces, niet zichtbaar, herstart zichzelf, wat te doen?


anoniem

Aanbevolen berichten

aanwijzer laat een actief proces zien, dat zichzelf herhaaldelijk opstart, processor gebruik stijgt dan van 0 naar 50%. Ik heb een aantal keer iets van ppcdr.exe laten verwijderen door JRT (zoals hier aanbevolen door abraham 54 als antwoord op een soortgelijk probleem waarbij het rondje naast de cursor actief blijft, heb ik ook, nog steeds)), maar zowel JRT als malwarebytes vinden nu niks meer, proces herstart zichzelf lijkt het. Als iemand me kan helpen: graag
Link naar reactie
Mogelijk wordt er bij het opstarten van Windows een proces gestart dat problemen veroorzaakt. Om te testen of dit het geval is zou ik eerst eens alle niet essentiële zaken uitschakelen via msconfig. - alles items in opstarten uitschakelen - alle niet Windows services uitschakelen Niet panikeren je kan achteraf alles opnieuw inschakelen. Controleer of je na het herstarten van Windows nog steeds problemen hebt. Heb je geen problemen meer dan kan je achteraf selectief stap voor stap opnieuw alles beginnen in te schakelen. Van het moment dat je opnieuw problemen hebt weet je dat tussen de items die je opnieuw inschakelde de boosdoener zit. Meer info en een screenshot van msconfig http://decomputer.be/windows-reageert-niet-na-opstarten/
Link naar reactie

Gearchiveerd

Dit topic is nu gearchiveerd en gesloten voor verdere reacties.

×
×
  • Nieuwe aanmaken...