Ga naar inhoud

HP (auto) update drivers??


anoniem

Aanbevolen berichten

Op de website van HP (http://h20614.www2.hp.com/ediags/gmd/ProdDetect.aspx) wordt automatisch jouw product gedetecteerd en vervolgens wordt er verteld welke updates beschikbaar zijn...zo lijkt het.. De lijst met updates is niet veel anders dan een lijst met de meest recente drivers die bij hen bekend zijn. Oftewel: Je moet alsnog handmatig kijken of je een oudere, dezelfde, of (zoals meestal bij mij het geval was) een recentere driver hebt.. Dus blijft mijn vraag staan: Hoe belangrijk is het? Hoe kan ik dat het beste/snelste/veiligste/efficiëntste doen?
Link naar reactie
Het is bij het updaten van stuurprogramma's belangrijk dat je wel de juiste update download, maar als je twijfelt, en zolang je pc/laptop nog goed functioneert zou ik alles, gewoon zo laten, zoals het is, en helemaal niet updaten. Zoiets als de Engelse quote " if it aint broke dont fix it", Sommige merken leggen een soort schil over Windows, en worden de drivers via Windows ge-update. kortom zolang alles normaal functioneert, verder niets aan doen.
Link naar reactie

Gearchiveerd

Dit topic is nu gearchiveerd en gesloten voor verdere reacties.

×
×
  • Nieuwe aanmaken...