Ga naar inhoud

ik hoor maar aan 1 kant geluid wat kan ik doen?


anoniem

Aanbevolen berichten

Ik denk dat de koptelefoon aansluiting van je laptop kapot, of los zit, of er zit een lichte speling, in het stekkertje waardoor links of rechts geen goed contact maakt, probeer het stekkertje voorzichtig heen en weer te bewegen, als je, dan weer wel, en dan weer geen geluid uit links/rechts kanalen hoort, dan is er zeker sprake van vroegtijdige slijtage, waar het op neer komt, is, dat het hoofdtelefoon contact slijtage vertoont, één van de contacten in het hoofdtelefoon stekkertje staat krom, en kan daardoor net geen contact maken met de stekker van de hoofdtelefoon. Maar als je nog garantie hebt, dan zou ik niet verder meer experimenteren, maar gebruik maken van de garantieregeling. Oja, als ze in de winkel vragen hoe dat mankement komt, dan weet je natuurlijk niet. waarom? gewoon omdat de meeste zaken, nou niet echt, zitten niet te wachten op het toe, moeten passen van garantie regelingen. Puur omdat het hun dat geld kost. Anders gaan ze de informatie die je zelf geeft, weer tegen je gebruiken. Je hebt de laptop niet laten vallen, En op geen welke andere manier dan ook gebruikt, dat strijdig zou kunnen zijn met de garantiebepalingen. Kortom je hebt hem normaal gebruikt. Volgens de gebruiksinstructies.....geef nooit suggesties...wat de oorzaak kan zijn.......O,ja....en je hebt niks geprobeerd om het te verhelpen.....want je bent niet zo technisch....ook al ben je dat misschien wel.....maar op zo'n moment niet.....loop niet te koop met je technische kennis....mondje dicht......Op z'n Haags zouden ze zeggen 'kop houwen" Laten hun het maar lekker uitzoeken. Wat er aan zou kunnen mankeren. Niet mee bemoeien, anders draai je, ongemerkt misschien wel je eigen garantieregeling de nek om. En sta je met lege handen. Omdat je uit je eigen bewoordingen (toch) niet (helemaal) volgens de garantiebepalingen zou hebben gehandeld.
Link naar reactie

Gearchiveerd

Dit topic is nu gearchiveerd en gesloten voor verdere reacties.

×
×
  • Nieuwe aanmaken...