Ga naar inhoud

Hoe kan ik bij IE de startpagina wijzigen als het via instellingen niet lukt?


anoniem

Aanbevolen berichten

Als ik tegenwoordig InternetExplorer opstart, krijg is als startpagina te zien: www.delta-homes.com/. Dit heb ik al geprobeerd dit te verwijderen via de instellingen. Helaas lukt dit niet. Met Chrome had ik hetzelfde probleem, dit het ik verholpen door Chrome te verwijderen en opnieuw te installeren.Het probleem is ontstaan nadat ik op een webpagina geklikt had. De startpagina heb ik gewijzigd, alle historie heb ik verwijderd. Niets helpt, steeds bij het starten van IE blijft deze pagina komen.
Link naar reactie
Slachtoffers van trojans hebben vaak te maken met rare gedragingen van hun pc.. Je opent je browser en je merkt op dat je startpagina/homepage is verandert naar een of andere vage website die je nog nooit eerder hebt gezien. Mogelijk heb je een gratis app gedownload, en niet gezien dat nog extra items waren aangevinkt, en zijn die gaan meeliften met de download die je uitvoerde, Dus voordat je download, altijd goed opletten, wat er aan extra's staat aangevinkt, en eventueel die extra's weg vinken. . Maar je wilt van die startpagina af, deze handeling is het eenvoudigst, Je krijgt een link naar een gratis tooltje, waarmee je die hardnekkige startpagina, kan verwijderen. Volg de aanwijzingen wel goed op. Anders is het middel (digitale medicijn) erger dan de kwaal. . Oké genoeg intro, tijd voor actie. Download de link https://toolslib.net/downloads/viewdownload/1-adwcleaner/ . Download AdwCleaner naar je Bureaublad. Sluit al je programma's en vensters. Start AdwCleaner en klik op scan. Kijk na de scan goed...... of je alles wel kan verwijderen. Soms kunnen bestanden onterecht als verdacht worden aangemerkt. Is dat het geval dan het vinkje verwijderen. Maar meestal is dat wat wordt gevonden malware Klik dan pas op clean Herstart je computer. Je startpagina die gehijackt/gekaapt was, wordt standaard door AdwCleaner terug gezet naar Google.com, gewoon even wijzigen in. Bijvoorbeeld Google.nl of een andere startpagina die je gewent was te gebruiken.
Link naar reactie

Gearchiveerd

Dit topic is nu gearchiveerd en gesloten voor verdere reacties.

×
×
  • Nieuwe aanmaken...