Ga naar inhoud

waarom is Oscar superexpert?


anoniem

Aanbevolen berichten

Geen idee, ik maak die titels niet. Probeer gewoon mensen te helpen, En ja, verwijs ze door naar links waar informatie staat,om eventuele probleempjes zelf op te kunnen lossen, En zoals het "spreekwoord" zegt bij Amateurs is het hobby, doen het niet voor het geld, dan doen professionals. Geld krijg ik niet, dus dan ben ik een amateur.... . Maar ja, die professionals vragen meestal geld, ook wel begrijpelijk, want ja, die gemaakte opleidingsonkosten, in de college banken, of waar dan ook, om professional te worden moet, zich natuurlijk wel terug verdienen. Maar ja, wie het beter denkt te weten, mag hier zijn expertise laten zien. Ik doe dit gewoon om de medemens die een computer probleempje heeft...... te helpen, tenminste als dat enig sinds mogelijk is. Ben geen tovenaar...... . Maar oké wie het nog veeeeeeeeel........beter weet, mag het komen vertellen, .......Graag zelfs......kom maar op.......show your self........let people know what you know........Ik antwoord omdat ik het een beetje sneu vindt als mensen een vraag stellen, en na een uur of 12 is hun vraag nog niet beantwoord............ Maar als je expertise wilt, van een professional, dan ga je naar de computerzaak/ reparatiecenter bij je in de buurt, vergeet niet de portemonnee mee te nemen, Op die linkjes die ik geef, staan vaak, helemaal gratis, die zelfde oplossingen en handelingen die je zelf kan uitvoeren, maar ga je naar de computerzaak voor expertise, dan voert die professional die zelfde handelingen uit, maar dan mag je na afloop, als je na een uurtje terug bent gekomen, wel effe de portemonnee trekken. OM effe af te rekenen. Want tja, zonder hout, kan de schoorsteen van de open haard niet roken. Oja, maak je maar geen zorgen hoor, voor de professionals blijft nog genoeg markt over, dat wat ik hier doe is, niet meer dan een "spreekwoordelijke" druppel op de gloeiende plaat. . Maar wie het beter weet, dan ik, en zich geroepen voelt, zijn kennis van zaken wat computers betreft, te delen met andere computeraars, en vragen van vragenstellers weet te beantwoorden, is van harte welkom om hier zijn deskundigheid te laten zien.......dus...... .
Link naar reactie

Gearchiveerd

Dit topic is nu gearchiveerd en gesloten voor verdere reacties.

×
×
  • Nieuwe aanmaken...