Ga naar inhoud

Wat te doen als windows updates weer windows kapot maken?


anoniem

Aanbevolen berichten

Beste,  Donderdag kreeg ik van microsoft 23 updates (waaronder ook voor office 2010). Ikwerk met windows 7 Na installatie werkte er heleboel zaken niet, zelfs mijn printer was niet meer in gang te krijgen, zelfs herinstallatie mislukte. Ook mijn Office toepassingen werkten niet mee naar behoren. Systeemherstel mislukte ! Gelukkig had ik vorige zondag nog een "image" van mijn C schijf gemaakt. Ik heb die dan maar noodgedwongen terug geplaatst. Vrijdagmorgen werden de updates terug binnen genomen. Hetzelfde effect. Dus terug image op laptop geplaatst. Ondertussen lees ik in bepaalde nieuwsbrieven (zoals ZDnet, PC magazine....) dat de updates inderdaad zowat overal problemen veroorzaken. Ik heb ondertussen al geprobeerd de updates te installeren zonder diegene die o.a op Tweakers als de boosdoener van heelwat onheil staat aangegeven (KB3004394), maar het resultaat blijft hetzelfde. Ik heb nu de instellingen van de updates geplaatst op niets meer installeren. Naar ik meen is ook dat niet gezond of aanbevolen. Wat moet ik nu doen? Ik heb totaal geen idee, welke updates (van de 23)dit veroorzaken, Ik ben niet zo bekwaam in al die dingen en hoop een goede en voor mij uitvoerbare oplossing van jullie te krijgen. Waarvoor dank.
Link naar reactie

Gearchiveerd

Dit topic is nu gearchiveerd en gesloten voor verdere reacties.

×
×
  • Nieuwe aanmaken...