Ga naar inhoud
  • 0

IE Vensters open bij opstarten.


anoniem

Vraag

Elke keer dat ik mijn PC opstart begin ik met 2 open IE vensters. Ook kreeg ik kort daarna een paar keer een popup van AVG dat ik een Downloader.Small.8.AK trojan had, die AVG niet kon verwijderen. Ik heb enkele spyware programma's erop los gelaten (Spybot, Ad-aware, Housecall) maar nog steeds heb ik elke keer dat ik opstart de 2 vensters open. Ik heb sindsdien niet meer de waarschuwing van AVG gekregen. Iemand enig idee wat ik hieraan kan doen?
Link naar reactie

7 antwoorden op deze vraag

Aanbevolen berichten

  • 0
Dit is de boosdoener: C:\WINDOWS\win32exec.exe Start hijackthis en vink de volgende items aan en fix ze: F1 - win.ini: load=C:\WINDOWS\win32exec.exe O4 - HKLM\..\Run: [Microsoft Configuration] C:\WINDOWS\win32exec.exe Voor de rest zie ik niks anders meer verdacht in je log staan. Start daarna je pc op in VEILIGE mode, en verwijder het volgende manueel: C:\WINDOWS\win32exec.exe <==deze file Laat daarna je systeem nog eens scannen door [url=http://www.bitdefender.com/scan/licence.php]bitdefender online[/url] en plaats achteraf hier een nieuw logje.
Link naar reactie

Om een reactie te plaatsen, moet je eerst inloggen

Gast
Antwoord op deze vraag...

×   Geplakt als verrijkte tekst.   Herstel opmaak

  Er zijn maximaal 75 emoji toegestaan.

×   Je link werd automatisch ingevoegd.   Tonen als normale link

×   Je vorige inhoud werd hersteld.   Leeg de tekstverwerker

×   Je kunt afbeeldingen niet direct plakken. Upload of voeg afbeeldingen vanaf een URL in

  • Populaire leden

    Er is nog niemand die deze week reputatie heeft ontvangen.

  • Leden

    Geen leden om te tonen

×
×
  • Nieuwe aanmaken...