Ga naar inhoud
  • 0

NOD32 wil niet updaten


anoniem

Vraag

11 antwoorden op deze vraag

Aanbevolen berichten

  • 0
[quote:9b9c7b64cb="gerardb"]Nod32 wil bij mij niet updaten. Server Connection Failure. Server kiezen staat op automatisch. Ben ik de enige of hebben meer mensen hier (vanavond) last van?[/quote:9b9c7b64cb] Ja, ik heb dat zo af en toe ook: vandaag zijn m'n virusdefinities drie keer geupdated, evenzogoed staan er vanavond weer drie meldingen van 'error connection to server '. Echter, als ik klik op 'update now' geeft ie aan dat dat niet nodig is omdat ik al up-to-date ben. Het hoe en waarom daarvan ontgaat me, maar echt druk kan ik me er niet over maken; ik check de zaak iedere dag en altijd komt het wel weer op z'n pootjes terecht.
Link naar reactie
  • 0
Als je je zorgen maakt kun je altijd een mailtje sturen naar NOD, heb ik in het verleden ook een paar keer gedaan, over 't algemeen krijg je heel vlot antwoord. Weet je in ieder geval of er daar iets aan de hand is of dat het probleem wellicht in je eigen systeem zit. Trouwens, bij mij staat de laatste update nu keurig op 21 oktober 12.53 uur.
Link naar reactie
  • 0
Maar het punt van Lycan houdt een vraag in die iemand anders mij ook wel eens gesteld heeft: kun je steeds weer een trial downloaden en die vervolgens een maand gebruiken? Hij had dat twee keer gedaan en alles liep idd prima. Met wat extra moeite heb je dan voor niks een prima scannertje. Maar [i:8ddc69be8f]kan [/i:8ddc69be8f]het? (Ik weet het ook niet want ik heb 'm gewoon keurig gekocht 8) )
Link naar reactie

Om een reactie te plaatsen, moet je eerst inloggen

Gast
Antwoord op deze vraag...

×   Geplakt als verrijkte tekst.   Herstel opmaak

  Er zijn maximaal 75 emoji toegestaan.

×   Je link werd automatisch ingevoegd.   Tonen als normale link

×   Je vorige inhoud werd hersteld.   Leeg de tekstverwerker

×   Je kunt afbeeldingen niet direct plakken. Upload of voeg afbeeldingen vanaf een URL in

×
×
  • Nieuwe aanmaken...