Ga naar inhoud
  • 0

SpywareBlaster 3.2 iemand ervaring mee?


anoniem

Vraag

Heeft iemand ervaring met het programma [b:d07354facb]SpywareBlaster 3.2 [/b:d07354facb]? Ik twijfel of ik het op mn computer moet zetten. T lijkt me aan de ene kant wel handig maar als het mn computer vertraagd (al is het maar een klein beetje word op de site beweerd) en het toch geen nut heeft doe ik het net zo lief niet Alvast bedankt van jacie
Link naar reactie

10 antwoorden op deze vraag

Aanbevolen berichten

  • 0
[quote:ec79b8a6b4="jacie"]ja dat snap ik wel maar ik bedoel er wordt aardig veel van beweerd maar houd het spyware ook echt goed buiten? Ik snap wel wat het doet maar ik wou eigenlijk weten hoe goed het ongeveer is[/quote:ec79b8a6b4] Hoi, Zet het er maar gerust op, ik heb het al maanden draaien, merk er niets van met trager zijn ofzo. Er was wel een site die mijn startpagina wilde veranderen, dan krijg je daar een popup van en dan heb je de keus weigeren of door laten gaan. Dus gewoon doen is gratis en je kunt hem nog updaten ook.groetjes.
Link naar reactie
  • 0
Ja, dat had ik wel gezien Gerben, er draait dus niets op de achtergrond. Maar wat ik mij afvroeg is hoe hij dan toch kan optreden [b:6322732a21]tijdens[/b:6322732a21] een poging tot binnendringen van spyware, en niet pas achteraf zoals bij SpyBot en AdAware. Of nestelt hij zich met een "hook" in de browser zodat je hem niet rechtstreeks ziet in de lijst van lopende programma's? Edit: En blijkbaar ligt hij niet bepaald wakker van tracking cookies, want die vist AdAware er toch achteraf nog uit.
Link naar reactie
  • 0
O.K. ik begrijp het inmiddels. Blijkbaar werkt het door een lijst van verdachte sites in de beveiligingszone van IE te plaatsen en het toelaten of tegenhouden verder volledig aan IE zelf over te laten. M.a.w. in plaats van al die url's zelf in te moeten vullen. Verdraaid handig, en dus inderdaad geen extra systeembelasting door een extra programma op de achtergrond. Bedankt. Edit: En blijkbaar worden tracking cookies als doorgaans onschuldig beschouwd.
Link naar reactie

Om een reactie te plaatsen, moet je eerst inloggen

Gast
Antwoord op deze vraag...

×   Geplakt als verrijkte tekst.   Herstel opmaak

  Er zijn maximaal 75 emoji toegestaan.

×   Je link werd automatisch ingevoegd.   Tonen als normale link

×   Je vorige inhoud werd hersteld.   Leeg de tekstverwerker

×   Je kunt afbeeldingen niet direct plakken. Upload of voeg afbeeldingen vanaf een URL in

×
×
  • Nieuwe aanmaken...