Ga naar inhoud
  • 0

Mijn log is 10x korter? Waarom nou?


anoniem

Vraag

(Log hoeft niet gechecked te worden) (Ja ik weet dat jullie graag updates zouden willen zien, nou ik niet) Ik vraag me af, hoe kan het nou dat mijn log zoveel korter is dan de andere logs die ik hier langs zie komen. Ja ik draai minder zou je zeggen, maar ik gebruik NOD32 en ZoneAlarmPro4 en draai nooit Spybot/AdAware eig'lijk. Dus ik had 100x spyware verwacht, maar er is niets, terwijl andere mensen (met pc's die ik heb gebouwd+geinstalleerd) wel last van syware hebben... Ik bezoek regelmatig site's met dialers enzo die auto worden geinstalleerd (gewoon als ik er naartoe wordt gelinkt, ik hoef die pr0n niet lol). Logfile of HijackThis v1.98.2 Scan saved at 23:03:46, on 9/23/2004 Platform: Windows XP (WinNT 5.21.x124) MSIE: Internet Explorer v6.00 (6.00.x124.0000) Running processes: C:\WINDOWS\system32\services.exe C:\WINDOWS\System32\svchost.exe C:\WINDOWS\system32\spoolsv.exe C:\WINDOWS\Explorer.EXE C:\Program Files\Java\j2re1.4.2_04\bin\jusched.exe C:\WINDOWS\System32\rundll32.exe C:\Program Files\MSN Messenger\msnmsgr.exe C:\WINDOWS\System32\RUNDLL32.EXE C:\WINDOWS\System32\nvsvc32.exe C:\Program Files\Internet Explorer\iexplore.exe C:\Program Files\Messenger\msmsgs.exe C:\Program Files\Windows Media Player\wmplayer.exe D:\pcontrolX\Project1.exe C:\Program Files\WinRAR\WinRAR.exe D:\xxx\Rar72\HijackThis.exe O2 - BHO: (no name) - {53707962-6F74-2D53-2644-206D7942484F} - C:\PROGRA~1\SPYBOT~1\SDHelper.dll O4 - HKLM\..\Run: [NvCplDaemon] RUNDLL32.EXE C:\WINDOWS\System32\NvCpl.dll,NvStartup O4 - HKCU\..\Run: [msnmsgr] "C:\Program Files\MSN Messenger\msnmsgr.exe" /background O4 - HKCU\..\Run: [NvMediaCenter] RUNDLL32.EXE C:\WINDOWS\System32\NVMCTRAY.DLL,NvTaskbarInit O4 - Global Startup: ZoneAlarm Pro.lnk = C:\Program Files\Zone Labs\ZoneAlarm\zapro.exe O4 - Global Startup: Microsoft Office.lnk = C:\Program Files\Microsoft Office\Office10\OSA.EXE
Link naar reactie

4 antwoorden op deze vraag

Aanbevolen berichten

  • 0
nah ik verwonder me al tijden over die gigantische logs van mensen ... en als je dan ziet wat er voor soep op de achtergrond draait bij sommigen .. of wat ze mee op laten starten bij een bootje ... majah als je toch een beest van een pc hebt staan kun je je natuurlijk ook best veroorloven om wat onnodige zooi mee te laten booten en op de achtergrond laat draaien ..
Link naar reactie

Om een reactie te plaatsen, moet je eerst inloggen

Gast
Antwoord op deze vraag...

×   Geplakt als verrijkte tekst.   Herstel opmaak

  Er zijn maximaal 75 emoji toegestaan.

×   Je link werd automatisch ingevoegd.   Tonen als normale link

×   Je vorige inhoud werd hersteld.   Leeg de tekstverwerker

×   Je kunt afbeeldingen niet direct plakken. Upload of voeg afbeeldingen vanaf een URL in

×
×
  • Nieuwe aanmaken...