Ga naar inhoud

Hoe kan ik met Filemaker Go en iPhone via vpn de usb-schijf aan mijn Vigor 2130n router benaderen?


anoniem

Aanbevolen berichten

Ik beschik over een glasvezel Internet-aansluiting via XS4All met een vast IP-adres. Filemaker Go lijkt alleen bestanden op hosts via wifi te willen benaderen. Als ik wifi uitzet en via de hsdpa-verbinding een vpn opbouw (PPTP want L2TP krijg ik niet werkend) naar de router, meldt Filemaker dat er geen toegang tot de bestanden kan worden verkregen. Ik heb op de router toestemming gegeven voor read and write.
Link naar reactie
Download de meest recente firmware (stuurprogramma) op je router, Bij nieuwe firmware worden de functies aan de router toegevoegd, aangepast of uitgebreid. bij de meeste routers gebeurd dat automatische maar, als dat, om welke reden dan ook, niet gebeurt moet je dat even zelf handmatig uitvoeren. Hier heb je de site van de fabrikant...die updates zijn gratis als support service aan de klant/gebruiker van het product. http://www.draytek.nl/downloads/firmware . En check daarna, of je dan wel toegang hebt......
Link naar reactie

Gearchiveerd

Dit topic is nu gearchiveerd en gesloten voor verdere reacties.

×
×
  • Nieuwe aanmaken...