anoniem Geplaatst: 26 november 2014 Delen Geplaatst: 26 november 2014 Vorige maand had ik pc gekocht en per ongeluk met snel.nl een nieuw user id +ww aangemaakt. Werkte niet (dacht ik),maar ik heb toen met newsgrabber 3 maanden 60 bit gekocht. Dat werkte wel,maar kreeg bij inloggen steeds foutmelding. Die kon ik gewoon weg klikken en ik kon Spotnet gebruiken. met elke film waarop ik klikte kreeg ik een oeps melding. Ook die pop up kon ik gewoon wegklikken en de film downloaden. Gisteren kon ik opeens niet meer downloaden, foutmelding. Heb toen newsgrabber om uitleg gevraagd en alhoewel ze met Spotnet niets te maken hebben,hebben ze me toch geholpen. Bij hun werkte alles naar behoren en ze hebben me uit gelegd wat te doen. Wat ze schreven wist ik al. Krijg nu met inloggen steeds die oeps melding.Kom er niet in. Link naar reactie
Oscar53 Geplaatst: 26 november 2014 Delen Geplaatst: 26 november 2014 Dit ligt aan je firewall settings. - open commandshell en vul hier "control.exe" in, druk daarna op enter. - ga vervolgens naar "windows firewall" en klik links op advanced settings - Klik op new rule -> program -> next - Klik op browse en ga naar naar de installatie folder van spotnet en selecteer "spotnet.exe" - Vervolgens selecteer "allow the connection" -> next, -> next - geef de rule een naam en tot slot finish Als je Spotnet opstart zal het weer werken Link naar reactie
Aanbevolen berichten
Gearchiveerd
Dit topic is nu gearchiveerd en gesloten voor verdere reacties.