Ga naar inhoud
  • 0

IE-virus??


anoniem

Vraag

Sinds een paar dagen krijg ik bij het opstarten (van de PC of van IE) meldingen dat wkcalrem.exe OBZWB, dat svchost.exe OBZWB, dat iexplore.exe OBZBW. Ook doet het 'Openen in nieuw venster' in IE het niet meer en de Copy&Paste functies ook niet meer. Ik heb wel een up-to-date virusscanner geïnstalleerd maar die vindt niks! *OBZWB = Ongeldige Bewerking uitgevoerd en Zal Worden Beeïndigd
Link naar reactie

13 antwoorden op deze vraag

Aanbevolen berichten

  • 0
[quote:a3667cb7ab]En scan eens op spyware en browser hijackers.[/quote:a3667cb7ab] Wat ik me sinds een tijdje afvraag: is er niet een programma met beveiliging-alles-in-één? Zoals een ingebouwde: -virusscanner -firewall -spywarescanner En dan bedoel ik niet zo'n suite, want dan zijn het allemaal losse programma's. Ik bedoel echt dat alles in één programma verenigd is.
Link naar reactie
  • 0
Dit was het probleem dus: het [size=18:3668c851f0]Lovsan virus[/size:3668c851f0]: [i:3668c851f0]their users will constantly encounter problems with svchost.exe program error, which may considerably degrade the system performance (disability to send e-mail, problems with clipboard or opening of new pages in the browser, etc.). Still, the users have possibility to take decision on their own whether to reboot or not, thus saving the data.[/i:3668c851f0] De McAfee Free Online Virusscan vond hem.
Link naar reactie
  • 0
[quote:eae73cc416]Terwijl uit je andere topic al bleek dat jij gewoon geen geld wilde uitgeven aan het downloaden van je veiligheidsupdates ... [/quote:eae73cc416][b:eae73cc416]WTF[/b:eae73cc416] heeft een gratis virusscanner te maken met een veiligheidsupdate!? [quote:eae73cc416]Maar om dan ijskoud een programma de schuld te geven ... [/quote:eae73cc416]Dat is juist heel redelijk: als een virusscanner een virus pas detecteert [b:eae73cc416]als het zich al in je systeem genesteld heeft[/b:eae73cc416], i.p.v. daarvoor, dan ligt het toch echt aan het programma. Trouwens, ik vind het heel zwak van je om het volgende te zeggen: [i:eae73cc416]das dus gewoon blastervirus m021[/i:eae73cc416]. Achterafgezwets. Als je het zo goed wist, had je ook al meteen op mijn eerste post kunnen reageren.[/url]
Link naar reactie
  • 0
als jij je f** ( om even met jouw taal door te gaan ) updates had gedaan ... had je niet eens een virusscanner nodig gehad ... Maar zoals je zelf in een ander topic zei : je hebt een slome * betaalde) verbinding ... en dus ga je niet al die ( overbodige, ownee toch niet, blijkt nu ) updates doen [quote:3899aaf005]Trouwens, ik vind het heel zwak van je om het volgende te zeggen: das dus gewoon blastervirus m021. Achterafgezwets. Als je het zo goed wist, had je ook al meteen op mijn eerste post kunnen reageren.[/url] [/quote:3899aaf005] ik zit hiero voor MIJN lol m021 ... niet om jouw gemakszucht/krenterigheid op te lossen ... en aan jouw beginpost kon ik niet zien dat jij blaster had ... anders had ik je dat zeker gezegd ... maar na jouw 'revelation' vielen wel alle puzzelstukjes op elkander mo21, en dus das gewoon het blaster virus ,,, en gewoon was het inmiddels al ... niet onterecht ... maar zeer zeker wel gewoon
Link naar reactie

Om een reactie te plaatsen, moet je eerst inloggen

Gast
Antwoord op deze vraag...

×   Geplakt als verrijkte tekst.   Herstel opmaak

  Er zijn maximaal 75 emoji toegestaan.

×   Je link werd automatisch ingevoegd.   Tonen als normale link

×   Je vorige inhoud werd hersteld.   Leeg de tekstverwerker

×   Je kunt afbeeldingen niet direct plakken. Upload of voeg afbeeldingen vanaf een URL in

  • Populaire leden

    Er is nog niemand die deze week reputatie heeft ontvangen.

  • Leden

    Geen leden om te tonen

×
×
  • Nieuwe aanmaken...