Ga naar inhoud

mijn printer epson stylus sx218 geef aan mijn PC niet meer door inkt leeg?


anoniem

Aanbevolen berichten

Het kan best zijn dat je een driver, ofwel een stuurprogramma update moet uitvoeren, Stuurprogramma, in het Engels driver genoemd, is een stukje software waarmee de computer instructies stuurt naar je printer.ik weet niet hoelang je die printer al in bezit/gebruik hebt. maar fabrikanten doen in de loop der tijd, zogenaamde firmware updates, voor hun apparatuur. mogelijk is het stuurprogramma van jou printer, niet meer zo up-to-date. En dan moet je het stuurprogramma (driver) weer even up-to-date maken. ofwel updaten, (vernieuwen) Hier heb je de officiële site van Epson. . http://esupport.epson-europe.com/ProductHome.aspx?lng=en-GB&data=FCFfEfoyEiExWaGXKWzy7fcVL4WJIGz95jUmpUcLQ7MU003D&tc=6 . Let op: selecteer bij filter content by operating system, het besturingssysteem dat je op je computer hebt draaien, let daarbij ook goed op. vooral bij Windows, welke bit-versie jou computer is, 32-bit of 64-bit, en selecteer de juiste. Anders gaat het helemaal mis. En download vervolgens de driver.
Link naar reactie

Gearchiveerd

Dit topic is nu gearchiveerd en gesloten voor verdere reacties.

×
×
  • Nieuwe aanmaken...