Ga naar inhoud

Wie weet/kan me helpen aan een ROOT programma voor A968 5.5" Android 4.4 3G Smartphone?


Sunnyboy

Aanbevolen berichten

A968 5.5" Android 4.4 3G Smartphone, o.a. verkocht onder namen zoals Kingalon, Star en Tengda. Android versie: 4.4.2 (is dit KitKat?) Smalbandversie: MOLY.WR8.W1315.MD.WG.MP.V35.P6,2014/07/24 18.15 Kernel versie: 3.4.67 root@android#1 Mon Aug 4 20:44:30 CST 2014-11-18 Modelnummer: 111wv82_jbl_qhd_a138 ***** De geheugen grootte is 1GB RAM en 4GB ROM. Het toestel ondersteunt verder een geheugen uitbreiding van 32GB. Met het installeren van een aantal app's inclusief een GPS app en een paar landenkaarten is 4GB ROM niet genoeg! ***** Bij Android 4.4.2 wordt de 32GB SD kaart niet meer gebruikt voor app's e.d.!! Ik heb diverse sites en mogelijkheden gelezen, maar ik durf het rooten met één van die mogelijkheden nog niet te doen, vooral omdat hier en daar werd gemeld dat het erg fout kan gaan. (brecken). Ook omdat ik nog meer begrip voor het Android systeem nog moet krijgen! Nu zijn mijn vragen, nadat ik het verhaal van Koen Vervloesem | 19 oktober 2011, en heel veel mandere zaken heb gelezen, de volgende vragen: ***** 1 Welke methode kan ik het best gebruiken? Bestaat er voor 4.4.2 of mijn toestel al iets? ***** 2 Als het lukt, wat verandert er dan; ik denk dat het voor mij alleen maar nodig is om de geheugenkaart te laten herkennen als telefoongeheugen voor het installeren van app's? ***** 3 Wat moet ik verder doen na het rooten om het toestel op een normale manier te laten werken, zoals het ook nu werkt ***** Wie kan en wil me verlichten? ***** N.B. Ik heb zelf al uitgevogeld om gps kaarten, die véél ruimte innemen en welke je tijdelijk niet nodig hebt even te parkeren op de geheugenkaart en ze daarna weer terug te plaatsen in het telefoongeheugen, maar dat is een tijdelijke oplossing!
Link naar reactie

Gearchiveerd

Dit topic is nu gearchiveerd en gesloten voor verdere reacties.

×
×
  • Nieuwe aanmaken...