Ga naar inhoud
  • 0

Smerige site www.lop.com


anoniem

Vraag

Gisteravond een bezoek gebracht aan http://www.cracks.am kennelijk e.o.a. dubieuze site. Nu heb ik last van VOA (Virtueel Overdraagbare Aandoening.) Ogenblikkelijk werden er een aantal kleverige sites geladen die ik als vliegen heb moeten doodmeppen. Eentje is een heel smerige. http://www.lop.com Die heeft zich geinstalleerd op mijn bureaublad, in Favorieten en als openingspagina in Instellingen Internet Explorer. Zoekacties op het systeem leveren alleen wat cookies op. Bij het opstarten blijft het kreng terugkomen. Ikonen op het bureablad zien er anders uit. In ZoneAlarm (Programmas) verscheen ook plotseling rond hetzelfde tijdstip een service sfx17.tmp In het register komt ook ergens de strings "lop" en "sfx"voor, maar daar durf ik even niets mee te doen. Heeft iemand een idee
Link naar reactie

Aanbevolen berichten

  • 0
Uiteraard heb ik op nee geklikt, en werd de plugin dus ook niet geinstaleerd. En toch kreeg ik die ene registersleutel erbij. Die doet op zichzelf trouwens helemaal niets, en nee Brigitte, wanneer je 'install on demand' en nog een paar zaken uitschakelt, wordt er niets automatisch geïnstalleerd.
Link naar reactie
  • 0
[quote:0652421aea] Op 08-04-2002 20:45 schreef JP-Sjonnie: Tjonge Jonge, het valt wel op dat een bericht met zo'n header veel kijker trekt. Tja, ik ben er zelf ook in getrapt. :wink: _________________ Surf Big or Go Home [ Dit bericht is bewerkt door: JP-Sjonnie op 2002-04-08 20:46 ] [/quote:0652421aea] Een betere reclame kun je niet maken voor een site.
Link naar reactie
  • 0
[quote:9a8c9dca7a] Op 08-04-2002 20:27 schreef TonKlein: ... en nee Brigitte, wanneer je 'install on demand' en nog een paar zaken uitschakelt, wordt er niets automatisch geïnstalleerd. [/quote:9a8c9dca7a] Da's vast net zo'n betrouwbare instelling als de instelling om cookies te weigeren. Staat vaak ineens op mysterieuze wijze weer op "prompt".
Link naar reactie

Om een reactie te plaatsen, moet je eerst inloggen

Gast
Antwoord op deze vraag...

×   Geplakt als verrijkte tekst.   Herstel opmaak

  Er zijn maximaal 75 emoji toegestaan.

×   Je link werd automatisch ingevoegd.   Tonen als normale link

×   Je vorige inhoud werd hersteld.   Leeg de tekstverwerker

×   Je kunt afbeeldingen niet direct plakken. Upload of voeg afbeeldingen vanaf een URL in

  • Populaire leden

    Er is nog niemand die deze week reputatie heeft ontvangen.

  • Leden

    Geen leden om te tonen

×
×
  • Nieuwe aanmaken...