Ga naar inhoud
  • 0

403 FORBIDDEN


anoniem

Vraag

tijdens het surfen op het net krijg ik regelmatig het bericht "Forbidden, You were denied access because: Access denied bij access control list" ik krijg vervolgens geen pagina meer geopend. Alleen opnieuw opstarten van mijn PC heeft dan succes. Wat kan ik daar aan doen ? oja : Win 98 IE 5.5 Netwerk met 3 PC's winroute, zonealarm. Andere pc's op mijn thuisnetwerkje hebben er geen last van. [ Dit Bericht is bewerkt door: mlangenh op 2002-02-13 22:51 ] [ Dit Bericht is bewerkt door: mlangenh op 2002-02-13 22:51 ]
Link naar reactie

3 antwoorden op deze vraag

Aanbevolen berichten

  • 0
GA naar extra--internet-opties tabblad beveiliging en klik op standaardniveau, vervolgens tabblad Programma's en klik op webinstellingen herstellen, vervolgens tabblad geanvanceerd en klik op standaard instellingen herstellen en als je toch in internet-opties zit verwijder je temp-internetbestanden in tabblad algemeen. In c:windowstemp alles verwijderen. suc6
Link naar reactie
  • 0
bedankt voor de reactie maar het werkt niet !! Opnieuw opstarten werkt wel....tijdelijk. Op een voor mij willekeurig moment krijg ik na wat surfen de boodschap weer : 403 Forbidden Acces denied bij access control list. PC opnieuw opstarten en dan lukt het weer, maar ja, niet ideaal dus. Ik heb ipv IE5.5 nu IE6 geinstalleerd. Ook hier weer hetzelfde probleem. In eerste instantie werkt het prima.... en dan opeens daar is ie weer "403 Forbidden". Iemand enig idee wat ik hier aan kan doen???
Link naar reactie

Om een reactie te plaatsen, moet je eerst inloggen

Gast
Antwoord op deze vraag...

×   Geplakt als verrijkte tekst.   Herstel opmaak

  Er zijn maximaal 75 emoji toegestaan.

×   Je link werd automatisch ingevoegd.   Tonen als normale link

×   Je vorige inhoud werd hersteld.   Leeg de tekstverwerker

×   Je kunt afbeeldingen niet direct plakken. Upload of voeg afbeeldingen vanaf een URL in

×
×
  • Nieuwe aanmaken...