Ga naar inhoud
  • 0

uitgaande e-mail spontaan aangepast? hack?


anoniem

Vraag

Een vriend van mij heeft vanmiddag een normaal bericht naar een familielid gestuurd. Deze belde vanavond op met de vraag waar die mee bezig was. De tekst was veranderd en begon met de aanhef " he dode " en enkele woorden waren verminkt/veranderd. Niet veel maar toch. Een virusscan leverde niets op. Kan dit een hack geweest zijn?. De firewall draaide wel(norton personal firewall) Het gekke is dat de tekst OOK in de map verzonden items is verschenen. Mijn vriend is stellig: de door hem ingetypte tekst was goed. Iemand een idee? ( en ehh spoken bestaan niet)
Link naar reactie

1 antwoord op deze vraag

Aanbevolen berichten

  • 0
Dan denk ik dat die maat van je gebruik maakt van het feit dat je weinig van computers afweet. Het is wel toevallig dat een hacker/virus alleen dat bericht aanpast [b:a7749a25e0](in het nederlands)[/b:a7749a25e0]. Ik zou vragen of het probleem gereprocuceerd kan worden en of ie het wel een vaker heeft gezien. Je zou eens kunnen kijken of je firewall wel goed staat. Als de tekst voorkomt in de map verzonden items is de boodschap 'aangepast'op [b:a7749a25e0]jouw[/b:a7749a25e0] computer, niet nadat het verzonden is en vrij op het net gezworven heeft.
Link naar reactie

Om een reactie te plaatsen, moet je eerst inloggen

Gast
Antwoord op deze vraag...

×   Geplakt als verrijkte tekst.   Herstel opmaak

  Er zijn maximaal 75 emoji toegestaan.

×   Je link werd automatisch ingevoegd.   Tonen als normale link

×   Je vorige inhoud werd hersteld.   Leeg de tekstverwerker

×   Je kunt afbeeldingen niet direct plakken. Upload of voeg afbeeldingen vanaf een URL in

×
×
  • Nieuwe aanmaken...