Ga naar inhoud

Domeinnaam in bezit


anoniem

Aanbevolen berichten

Een paar jaar terug had ik de domeinnaam yellowgreenarmy.nl (niet zelf in bezit, maar mede-eigenaar). Daarna was die stop gezet en een paar jaar verder ben ik van plan om hem weer aan te maken. Het leek prima te lukken, website bouwen met html, zelfde als host als destijd uitgekozen, mooi abonnementje. Maar toen kreeg ik ineens een e-mail dat de domeinnaam al in bezit was. Toen keek ik op de link en het enige wat er stond was reclame. Toen kreeg ik een link van one.com toegestuurd van wie het domein dus momenteel is. Het adres in google ingetypt en een e-mail naar het desbetreffende bedrijf gestuurd. Dit was hun reactie: Geachte heer, Bedankt voor uw bericht. Dagelijks wordt NOW Nederland benaderd met vragenover overgenomen domeinnamen. Er is sprake van een misverstand over denieuwe eigenaar van de domeinnaam. De domeinnaam is in uw geval overgenomendoor de firma VUPP te Wenen, Oostenrijk. In de bijlage is meer informatietoegevoegd. NOW Nederland heeft geen enkele connectie met VUPP. Om dit te bekrachtigenroepen wij op tot het indienen van een klacht tegen VUPP bij de SIDN. Zieverder de bijlage. Hopende u met deze informatie verder te helpen. Succes met de verdere afhandeling. Met vriendelijke groeten, Yours sincerely, NOW Nederland Webbureau http://www.nownederland.nl Ik heb net een e-mail gestuurd naar SIDN wat verder te doen en tegelijkertijd een klacht ingediend. Weet iemand hoe ik gewoon weer dit domein kan aanvragen?
Link naar reactie
Ja klopt, maar ik heb op al me beeldmateriaal .nl staan en ook de vorige site heette zo en ik denk dat veel bezoekers de site daar nog aan herinneren. Ik las net ergens dat je een verhuizing aan kunt vragen en indien de eigenaar er binnen 3/5 niet op reageert, de verhuizing dan kan gebeuren? Klopt dit?
Link naar reactie
Had ik inderdaad ergens gelezen. Hij staat nu ruim 2 jaar al zo op deze stand. Ik ga voor een .eu adres. Net aangemeld, contract ondertekend en morgen opsturen voor 16.00 en dan z.s.m. aan de slag. Probeer dan gelijk wat links uit o.a. België en nog wat Europese landen te regelen en zodra ik merk dat er wat buitenlandse bezoekers komen, zal ik ook een aantal pagina's vertalen naar het Engels. Bedankt!
Link naar reactie

Om een reactie te plaatsen, moet je eerst inloggen

Gast
Reageer op dit topic

×   Geplakt als verrijkte tekst.   Herstel opmaak

  Er zijn maximaal 75 emoji toegestaan.

×   Je link werd automatisch ingevoegd.   Tonen als normale link

×   Je vorige inhoud werd hersteld.   Leeg de tekstverwerker

×   Je kunt afbeeldingen niet direct plakken. Upload of voeg afbeeldingen vanaf een URL in

  • Populaire leden

    Er is nog niemand die deze week reputatie heeft ontvangen.

  • Leden

    Geen leden om te tonen

×
×
  • Nieuwe aanmaken...