Ga naar inhoud

Driver Agent ?


anoniem

Aanbevolen berichten

I.v.m. DriverAgent dat absoluut klopt NIET ( ! ! ! ) ......... hoezo ?? Omdat ik bijv. een gamer ben en weet ik niet of ik een game spelen kan, dan ga ik naar Can You Run It site ( 100 % betrouwbaar is ! .... ) om dit te controleren, en na gekregen gewenste resultaat bij bijna elke uitslag zoals bijv. bij minimum dit of minimum dat of CPU of sound card of free disk space enzv. staat er ook een aanbeveling dat je kan laatste drivers voor via ook bijv. Driver Agent vinden ... Ik ben 54 en behoorlijk met PC ervaren, weet genoeg maar voor Device Doctor nog NOOIT gehort ...
Link naar reactie
Je moet.....nou je moet?.....je moet helemaal niks.............Oké het is verstandiger, om de updates van je drivers, Ook wel firmware genoemd, zoveel mogelijk te downloaden van de officiële websites van de fabrikanten. Dergelijke commerciële sites als Driver Agent, of Device Doctor....of meer van dat soort mooie sitenaampjes....halen de updates ook gewoon van de sites van de fabrikanten. Verschil is wel, de meeste fabrikanten vragen geen vergoeding voor drive updates (firmware). maar dergelijke commerciële sites vragen wel een vergoeding in de vorm van een (licentie) abonnement. Zou zeggen je geld in je zak?....en doe geen zaken met dergelijke sites.....de meeste driver updates van de officiële fabrikanten zijn, als consumenten support gratis te downloaden.van hun sites.......zoals bijvoorbeeld Packard Bell....... http://www.packardbell.nl/pb/nl/NL/content/download En zo hebben vele fabrikanten een vergelijkbare site....
Link naar reactie

Gearchiveerd

Dit topic is nu gearchiveerd en gesloten voor verdere reacties.

×
×
  • Nieuwe aanmaken...