Ga naar inhoud

Ik krijg de foutmelding 28 bij installeren drivers voor SM en USB controllers. Hoe los ik dit op?


anoniem

Aanbevolen berichten

Ik heb een en tk81 van Packard Bell, en zit met het volgende: Ik kan geen drivers installeren voor SMBuscontroller en USB controller. Heb hardware id gevonden : PCI\VEN_1022&DEV_780B&SUBSYS_21F7103C&REV_3A en PCI\VEN_1022&DEV_7814&SUBSYS_21F7103C&REV_01 en diverse drivers uitgeprobeerd maar geen resultaat. zelfs win updater uitgeschakeld en chipset geinstalleerd. Hierdoor geen foutmelding meer voor netwerkadapter, maar de overige apparaten blijven onbekend en krijg foutmelding: 28 wat kan ik hieraan doen? Heb nl win 8 vervangen voor win 7
Link naar reactie
Wanneer je firmware ofwel stuurprogramma's download, moet je behalve de juiste Windows, ook opletten dat je de juiste bit-versie voor je computer download. 32-bit of 64-bit Hier heb je de Nederlandse support site van Packard Bell, . http://www.packardbell.nl/pb/nl/NL/content/download . Hier zal je wel de juiste firmware vinden voor je pc/laptop vinden......
Link naar reactie

Gearchiveerd

Dit topic is nu gearchiveerd en gesloten voor verdere reacties.

×
×
  • Nieuwe aanmaken...