Ga naar inhoud

Ik word helemaal gek van mijn muis! De usb verbinding wordt regelmatig verbroken?


anoniem

Aanbevolen berichten

Ik word helemaal gek van mijn muis! De usb verbinding wordt regelmatig verbroken, ervoor en even erna is er geen beweging in de pijl te krijgen. Als het even tegen zit, doet de muispijl het helemaal niet meer en moet ik de usbplug uit de pc halen en er weer in doen. Zaterdag een usb-hub gekocht, op eigen stroom, in de hoop dat dat het probleem zou oplossen, maar helaas... Ook al verschillende muizen geprobeerd, maar zit het 'm niet in... ze doen het allemaal (niet)! Wie weet een oplossing?
Link naar reactie
Muisproblemen hebben meestal afhankelijk van de omstandigheden, apparatuur en dergelijke diverse oorzaken, dus een oplossing is niet zo 123 te geven, Volg het stappen plan in deze link. hierin worden alle mogelijke oorzaken van (draadloze) muisproblemen behandeld, en suggesties aangedragen om die problemen op te lossen. . http://windows.microsoft.com/nl-nl/windows/help/mouse-touchpad-keyboard-problems-in-windows#v1h=tab02 . De link staat wel in het Engels, maar zodra je de link aanklikt verschijnt de vertaling van Microsoft in het Nederlands. Volg de stappen in de link, en vindt zode oorzaak, en werk vervolgens rustig naar de oplossing van het muisprobleem. Ga je, jezelf haasten, uit begrijpelijk ongeduld en verontwaardiging..... dan maak je fouten, en ben je spreekwoordelijk... nog verder van huis......Dus laat jezelf niet gek maken.....
Link naar reactie

Gearchiveerd

Dit topic is nu gearchiveerd en gesloten voor verdere reacties.

×
×
  • Nieuwe aanmaken...