Ga naar inhoud

KPN Direct ADSL met draadloos modem ST580


anoniem

Aanbevolen berichten

Ik ga op korte termijn ADSL aanvragen, en overweeg KPN Direct ADSL Go (800/256 kbit/s) voor € 21,95 per maand met draadloos modem ST580 voor € 80,00 eenmalig. Wat denken jullie daarvan? Zijn er mensen die ervaring hebben met KPN Direct ADSL (positief of negatief)? Ik weet dat je dan geen email-adressen krijgt maar dat geeft niet. Gmail is fantastisch. Toegang tot nieuwsgroepen gebruik ik maar zelden, maar het zou handig zijn als daar toch mogelijkheden voor waren. Er is geen newsserver voor KPN Direct ADSL, zijn er alternatieven? Je krijgt een vast IP-nummer. Is het dan ook mogelijk een eigen webserver te draaien? Niet dat ik het nu van plan ben hoor. En hoe zit het met VPN-mogelijkheden? Het zou wel handig zijn als dat zou werken zodat ik vanuit mijn werk of zo bij mijn eigen pc kan komen. En hoe bevalt dat ST580 modem? Of kan ik beter geen modem nemen, en er zelf één aanschaffen? Zo ja: waarom, en welke? En zijn de bandbreedte en pingtijden goed genoeg om online games als Call of Duty en Battlefield 1942 te spelen?
Link naar reactie

Om een reactie te plaatsen, moet je eerst inloggen

Gast
Reageer op dit topic

×   Geplakt als verrijkte tekst.   Herstel opmaak

  Er zijn maximaal 75 emoji toegestaan.

×   Je link werd automatisch ingevoegd.   Tonen als normale link

×   Je vorige inhoud werd hersteld.   Leeg de tekstverwerker

×   Je kunt afbeeldingen niet direct plakken. Upload of voeg afbeeldingen vanaf een URL in

  • Populaire leden

    Er is nog niemand die deze week reputatie heeft ontvangen.

  • Leden

    Geen leden om te tonen

×
×
  • Nieuwe aanmaken...