Ga naar inhoud

Wifi fylosofie


anoniem

Aanbevolen berichten

[i:b17ba0dc70][u:b17ba0dc70]Producten die volgens deze standaard werken maken gebruik van radiofrequenties in de 2,4 GHz en/of 5,0 GHz band die onder voorwaarden ongelicenseerd, dus zonder vergunning, gebruikt mogen worden[/u:b17ba0dc70][/i:b17ba0dc70] Ik zit wel eens te fantaseren over het feit of het mogelijk is je eigen internet wifi zender te construeren.. zou dat technisch haalbaar zijn zodat je bijvoorbeeld in de stad waar je woont overal gebruik kan maken van internet?
Link naar reactie
Deze voorwaarden liggen inderdaad vast aan het beperkte vermogen. Verder is er mijn inziens ook een beperking dat alleen getest (zommerciele) apparatuur is toegestaan. ([url=http://www.agentschap-telecom.nl/informatie/publicaties/nieuwsbrieven/nb_0403e_fis.html]wetgeving[/url]). Hier staat ook: [quote:05c9c18f92]A CE mark must be provided on equipment that satisfies the R&TTE Directive[/quote:05c9c18f92] Wat volgens mij nagenoeg de zelfbouw verbied.
Link naar reactie

Om een reactie te plaatsen, moet je eerst inloggen

Gast
Reageer op dit topic

×   Geplakt als verrijkte tekst.   Herstel opmaak

  Er zijn maximaal 75 emoji toegestaan.

×   Je link werd automatisch ingevoegd.   Tonen als normale link

×   Je vorige inhoud werd hersteld.   Leeg de tekstverwerker

×   Je kunt afbeeldingen niet direct plakken. Upload of voeg afbeeldingen vanaf een URL in

×
×
  • Nieuwe aanmaken...