Ga naar inhoud

vervelende email


anoniem

Aanbevolen berichten

De laatste tijd ontvang ik dagelijks email met als afzender : administrator of webmaster of info of system en dan mijn .nl domeinnaam. Er zit steeds een zip bestand bij (dat ik dus nooit open) en het gaat altijd over het updaten van een wachtwoord of een blokkering van het emailadres of juist het succesvol updaten of iets dergelijks. Altijd in het Engels. Op de .nl domeinnaam zit wel 1 emailkoppeling maar niet met een van de gebruikte namen. Mijn virsuscanners en andere onlinescanners melden geen infecties. Adaware wordt regelmatig gedraaid maar ook daar geen bijzonderheden. Heeft iemand anders hier ook last van of misschien een idee?
Link naar reactie
Verwijderen doe ik steeds, maar ik heb gewoon geen middel om het te stoppen want blokkeren van mijn domeinnaam betekent dat ik de echte voor mij bedoelde emails niet meer krijg. Ik heb geen idee wat hiermee te doen en bij beantwoorden krijg ik natuurlijk "undeliverable" terug en terecht want al die adressen zijn niet aan mijn domeinnaam gekoppeld. Ik heb inmiddels een mailtje naar de beheerder van de domeinnaam gestuurd om te kijken of daar iets mogelijk is.
Link naar reactie

Om een reactie te plaatsen, moet je eerst inloggen

Gast
Reageer op dit topic

×   Geplakt als verrijkte tekst.   Herstel opmaak

  Er zijn maximaal 75 emoji toegestaan.

×   Je link werd automatisch ingevoegd.   Tonen als normale link

×   Je vorige inhoud werd hersteld.   Leeg de tekstverwerker

×   Je kunt afbeeldingen niet direct plakken. Upload of voeg afbeeldingen vanaf een URL in

  • Populaire leden

    Er is nog niemand die deze week reputatie heeft ontvangen.

  • Leden

    Geen leden om te tonen

×
×
  • Nieuwe aanmaken...