Ga naar inhoud

Help!! zit ik vast aan een voorinschrijving???


anoniem

Aanbevolen berichten

Hallo Ik heb 2 maanden geleden een voorinschrijving gedaan bij tweakdsl voor adsl2, er stond toen vermeld dat adsl2 in midden juli beschikbaar zou worden gesteld. Nu op het moment weten ze nog steeds niet wanneer ze kunnen leveren. Nu heb ik bij versatel geinformeerd en die kunnen me adsl2 in september leveren. Alleen nu zegt tweakdsl dat ik me heb ingeschreven en dat ik daar niet meer onderuit kan. Maar wanneer gaan ze eindelijk leveren, volgend jaar????? Weet iemand of ik onder zo'n voorinschrijfcontract uit kan als het te lang gaat duren??? M.V.G Gvbeem
Link naar reactie
Ik neem aan dat op het betreffende formulier de inschrijfvoorwaarden staan. Hieruit zou dus moeten blijken of je nog onder deze transactie uit kan. Een voorinschrijving duidt m.i. zelfs nog niet op een officiële overeenkomst en zou je er dus nog onderuit moeten kunnen. Als de voorwaarden niet bekent zijn moet je aan hun maar eens de leveringsvoorwaarden vragen.
Link naar reactie
Jazeker dat een voorinschrijving bindend kan zijn! Maar... als de andere partij (hier de ISP) zich niet houdt aan de afspraken (leveren vanaf ca juli) dan kan je op basis daarvan de overeenkomst ontbinden, tenzij in de "kleine lettertjes" staat dat de levering later kan geschieden. Stuur ze een brief, waarin je aangeeft dat je levering eist vóór (vul hier een redelijke termijn in, zeg 2 of 4 weken na nu), en dat je anders hen in gebreke stelt. Leveren ze niet voor die termijn, brief sturen dat ze in gebreke zijn en dat je de overeenkomst ontbindt. Alles schriftelijk, liefst aangetekend doen. succes
Link naar reactie

Om een reactie te plaatsen, moet je eerst inloggen

Gast
Reageer op dit topic

×   Geplakt als verrijkte tekst.   Herstel opmaak

  Er zijn maximaal 75 emoji toegestaan.

×   Je link werd automatisch ingevoegd.   Tonen als normale link

×   Je vorige inhoud werd hersteld.   Leeg de tekstverwerker

×   Je kunt afbeeldingen niet direct plakken. Upload of voeg afbeeldingen vanaf een URL in

  • Populaire leden

    Er is nog niemand die deze week reputatie heeft ontvangen.

  • Leden

    Geen leden om te tonen

×
×
  • Nieuwe aanmaken...