Ga naar inhoud

Mijn HP LaserJet P1102w dienst onder Windows 8.1. Hoe los ik dit op?


anoniem

Aanbevolen berichten

Sinds de update van Windows 8.1 in september weigert mijn printer dienst. Er kunnen wel printopdrachten worden verzonden, maar deze komen in de wachtrij terecht en worden niet afgedrukt. De printer is al een aantal keren verwijderd uit 'apparaten' en weer toegevoegd. De drivers zijn al een aantal keren verwijderd en weer toegevoegd. Vaak wordt automatisch de printer weer toegevoegd als dvd spelen. Hoe kan dit?
Link naar reactie
Download hier de driver voor je printer, de driver is de benaming voor de software dat de printer aanstuurt. http://h10025.www1.hp.com/ewfrf/wc/softwareCategory?cc=nl&lc=nl&dlc=nl&product=4110396 . Selecteer wel het juiste besturingssysteem, en ga (goed) na welke bit versie je computer is., heb je een 32-bit computer selecteer dan 32-bit, .........een 64-bit als je een 64- bit computer gebruikt..........enz. Let op! dat je de juiste bit versie invoert, Een onjuiste bit versie invullen................en je bent nog (veel) verder van huis.......en een (nog groter) probleem rijker. .
Link naar reactie

Gearchiveerd

Dit topic is nu gearchiveerd en gesloten voor verdere reacties.

×
×
  • Nieuwe aanmaken...