Ga naar inhoud

ik krijg een aantal sites niet geopend?,met mijn Iphone 5 lukt het wel


anoniem

Aanbevolen berichten

Misschien heeft de browser die je op de pc/laptop gebruikt een software update gehad, je hebt niet vermeld welke browser je gebruikt, Bij de iPhone worden updates automatisch gedownload, Check op je pc, de site van de browser die je gebruikt of je ook al de laatst uitgekomen software update al hebt gedownload, Ik gok gemakshalve maar effe dat je een apple mac gebruikt. https://www.apple.com/softwareupdate/ Het missen van updates kan maken dat je browser na verloop van tijd niet goed functioneert. . Gebruik je een andere browser check dan de website van de browser die je gebruikt, op uitgekomen updates......advies: stel eventueel je browser zo in, dat software updates automatisch worden gedownload, Zo blijft je browser goed werken, en vergeet je geen updates.....
Link naar reactie
Wat gebeurt er als je ze probeert te openen? Niets, of krijg je een één of andere melding dat het een kwaadaardige site zou betreffen. Probeer eens een andere browser. Probeer het eens met de virusscanner korte tijd uitgeschakeld (de meeste virusscanners kan je via een icoontje in je systemtray korte tijd laten pauzeren, bijv. 1, 2 of 10 minuten). LET OP: Alleen als je zeker weet dat het GEEN kwaadaardige site betreft.
Link naar reactie

Gearchiveerd

Dit topic is nu gearchiveerd en gesloten voor verdere reacties.

×
×
  • Nieuwe aanmaken...