Ga naar inhoud

Ik heb win7, 64 bits, Ik heb een probleem met menu start? Kunt u mij advies geven.


anoniem

Aanbevolen berichten

Goede middag; Ik heb een vraag over mijn pc. Ik heb windows7 d.d. 2009, 64 bits, 4 gb intern, Intel core CPU 540 3.07 GHZ. Ik heb nu sinds enkele weken een probleem met menu start. Als je dat openklik dan zie een links een aantal programma’s bv. Microsoft Office 2007. Als je voorheen daar inkeek dan stonden alle directories en programma’s hierin, oa. word, Excel, access, enzo. Nu zie ik die helemaal niet meer. Dit geld ook voor alle de programma’s die op mijn pc staan. Alle directories zijn leeg, terwijl de pc prima werkt. Kunt u mij advies geven hoe ik deze programma’s weer zichtbaar krijg in het menu start. Alvast bedankt voor de moeite.
Link naar reactie
Als u bedoelt dat alle snelkoppeling weg zijn maar dat alle programma's nog geïnstalleerd zijn. Dan zijn er volgens mij 2 mogelijkheden. 1. U heeft uw PC opgeruimd en teveel opgeruimd.... 2. U heeft een beschadigd gebruikersprofiel. Een beschadigd gebruikersprofiel kan u herstellen door het uitvoeren van systeemherstel.
Link naar reactie

Gearchiveerd

Dit topic is nu gearchiveerd en gesloten voor verdere reacties.

×
×
  • Nieuwe aanmaken...