Ga naar inhoud

Bij lakse Lycos in de tang.


anoniem

Aanbevolen berichten

Een klein anderhalf jaar geleden wilde ik Lycos als gratis provider uitproberen. Veel opslagruimte voor mijn homepage, gratis smsjes en op een gegeven moment begon ik ook hun dating site wel leuk te vinden. Vanaf oktober merk ik dat ik mijn wachtwoord niet meer kan wijzigen. Ik maak hier melding van, maar helaas geen reactie. Ik moet steeds met mijn oude wachtwoord inloggen en daar ben ik niet blij mee, want er staan inmiddels nogal wat gegevens. Hun "Help" laat weten dat het even kan duren voor de wijziging van kracht is.....maar drie maanden? Mijn mobiele nummer staat er vermeld, maar nu het smssen geld kost hoeft het voor mij niet meer. wat denk je....deze gegevens zijn helemaal niet te verwijderen/op te zeggen. Nu kun je bij Lycos wel een mailtje sturen naar datenschutz@lycos-europe, dus dat zou ik dan wel eens even doen. Maar je begrijpt het...na drie weken, nog geen reactie. Ik begon me toch wel zorgen te maken. Account opzeggen dan maar. Done! Kan een weekje duren en dat duurt het nu dus ook al. Ik ben bang dat er weinig tegen te beginnen is. Mijn advies...afblijven van deze gratis provider. Jos
Link naar reactie

Om een reactie te plaatsen, moet je eerst inloggen

Gast
Reageer op dit topic

×   Geplakt als verrijkte tekst.   Herstel opmaak

  Er zijn maximaal 75 emoji toegestaan.

×   Je link werd automatisch ingevoegd.   Tonen als normale link

×   Je vorige inhoud werd hersteld.   Leeg de tekstverwerker

×   Je kunt afbeeldingen niet direct plakken. Upload of voeg afbeeldingen vanaf een URL in

  • Populaire leden

    Er is nog niemand die deze week reputatie heeft ontvangen.

  • Leden

    Geen leden om te tonen

×
×
  • Nieuwe aanmaken...