Ga naar inhoud

pop-up stoppen bij .tk adres


anoniem

Aanbevolen berichten

  • 2 maanden later...
tja, ik hoef er toch echt nix voor te betalen...nu is het wel zo dat .tk er af en toe uit ligt, maarja...grootste deel van de tijd doet ie t gewoon. nog een tip, als je dat adres van jou inypt, zul je zien, dat de link waarnaar ie vewijst, wordt geframed, je zit dus constant op www.xxxxx.tk, terijl je in allerlei submappen surft. Dit probleem heb ik op kunnen lossen door n stukje antiframe script, kijk maar, als je hier naartoe gaat: www.marcodam.tk springt ie direct naar mijn domein bij @home. (als je dat ook wilt ff latewen weten) gr marco
Link naar reactie
ok...uhm,. je moet ff de source aanzetten bij dreamweaver: view--->code and design (of alleen code). Dan zie je een vak met text verschijnen. Je kopieert eerst de tekst die ik net gaf, dan ga je naar de top in dat tekstvak, aan het eind van de regel<title>watditookmogezijn</title> (regel 8 ofzo) ga je staan met de cursor (zo heb ik t gedaan) geef enter, en plakken, opslaan en dan moet ie goed zijn als t goed is.....ik hoor t wel, gr marco
Link naar reactie

Om een reactie te plaatsen, moet je eerst inloggen

Gast
Reageer op dit topic

×   Geplakt als verrijkte tekst.   Herstel opmaak

  Er zijn maximaal 75 emoji toegestaan.

×   Je link werd automatisch ingevoegd.   Tonen als normale link

×   Je vorige inhoud werd hersteld.   Leeg de tekstverwerker

×   Je kunt afbeeldingen niet direct plakken. Upload of voeg afbeeldingen vanaf een URL in

  • Populaire leden

    Er is nog niemand die deze week reputatie heeft ontvangen.

  • Leden

    Geen leden om te tonen

×
×
  • Nieuwe aanmaken...