Ga naar inhoud

mail versturen met SwiftMailer


Aanbevolen berichten

Hallo, Op mijn website probeer ik met SwiftMailer een mail te sturen naar mijn eigen provider (KPN). De 'Lib' directory van SwiftMailer heb ik op de HostingServer gezet in een directory direct onder de plaats waar de index.html staat en andere pagina's. Dit is de SWIFT code (onderdeel van mijn php-pagina) [code:1:f5e02b036f]//------------------------------------------------- require_once 'lib/swift_required.php'; $smtp = Swift_SmtpTransport::newInstance('mail.kpnmail.nl',25) ->setUsername('Usernamexxxxx@kpnmail.nl') //zelfde als in mijn Outlook ->setPassword('passwordxxxxx'); //zelfde als in mijn Outlook $mailer = Swift_Mailer::newInstance($smtp); $message = Swift_Message::newInstance($inhoud_mail) //$inhoud_mail is eerder gevuld met tekst ->setFrom(array('webmaster@mijndomeinnaam.nl' => 'WebMaster')) ->setTo(array('ik.zelf@kpnmail.nl' => 'Janneman')) ->setBody('dit is een testje van mij'); if ($mailer->send($message)) { echo "Message sent!"; } else { echo "Message could not be sent."; } //------------------------------------- [/code:1:f5e02b036f] Ik krijg een 110 melding (time-out), als ik mijn username en/ of password verander in "onzin" dan maakt dat niet uit -> de melding blijft 110 Fatal error: Uncaught exception 'Swift_TransportException' with message 'Connection could not be established with host mail.kpnmail.nl [Connection timed out #110] Als ik het goed begrepen heb is het kopiëren van de lib-directory naar de hosting server het enige wat je moet doen. Verder zou het werken als bv Outlook op mijn pc. Wie heeft er een suggestie wat ik niet goed doe.
Link naar reactie

Om een reactie te plaatsen, moet je eerst inloggen

Gast
Reageer op dit topic

×   Geplakt als verrijkte tekst.   Herstel opmaak

  Er zijn maximaal 75 emoji toegestaan.

×   Je link werd automatisch ingevoegd.   Tonen als normale link

×   Je vorige inhoud werd hersteld.   Leeg de tekstverwerker

×   Je kunt afbeeldingen niet direct plakken. Upload of voeg afbeeldingen vanaf een URL in

  • Populaire leden

    Er is nog niemand die deze week reputatie heeft ontvangen.

  • Leden

    Geen leden om te tonen

×
×
  • Nieuwe aanmaken...